• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat hij zei en zuchtte. Ik trok hem mee op bed en ging op zijn schoot zitten en sloeg mijn benen over elkaar. 'Omdat ik gekwets was door jou, wat je toen gisterenmiddag tegen me zei. Ik wou je de hele tijd pijn doen en je jaloers maken. Ik was gewoon zo boos op je, dat je dat allemaal zei' beantwoorde ik op zijn vraag, maar ik dach na en keek hem verward aan. 'Hoe weet je dat ik met Damian heb gezoend. Dat heb je toch helemaal niet gezien?' vroeg ik verward en kijk hem onderzoekend aan. 'Heb je me achtervolgd, Finn?' vraag ik nu redelijk boos. 'Jullie jongens kunnen me niet zomaar opeisen, vanwege dat ik bloedmooi ben. Ik heb ook gevoelens, Finn' zeg ik gekwets en sta nu op. 'Ik heb het heus wel door, dat jullie me mooi vinden en dat jullie naar me verlangen, maar ik heb gevoelens en ik weet niet wat jij echt aan me leuk vind, Finn. Ik hoor alleen maar dat ik mooi ben en meer niet' zeg ik pijnlijk en ik voel tranen over mijn wangen stromen. 'Wil jullie alleen maar een relatie met me, omdat ik knap ben en meer niet?' vroeg ik gekwets en kijk hem aan.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchtte opgelucht toen hij dat allemaal zei. Gelukkig ging hij er nog er over nadenken en gingen we naar scholen en alles kijken. Ik zoende hem harsttochtelijk terug en wreef liefdevol over zin wang. 'Ik hou van je en we komen hier echt wel uit en weten prescies wat we willen doen.' zeg ik lief en kijk hem gelukkig aan. Dit was echt de perfecte avond geworden en dalijk werd het als maar perfecter. Dan zat er vol liefde en genot. Ik dronk mijn water op en Kurt de zijne en ik wenkte dat we de rekening wouden. De ober knikte vriendelijk en hij liep weg. 'We gaan eerst lekker wandelen en dan het heerlijke toetje' zeg ik zwoel in zijn oor en glimlachte speels. Ik kreeg de rekening en ik betaalden voor ons beiden en hij liep weg. We stonden samen op en we liepen naar buiten, wat al aardig donker was en de hemel vol sterren was bedekt. Ik begeleide hem naar een andere pad, die ons leiden met lichtjes naar de bossen en meer. 'Deze paden leiden ons naar het meer en bossen, zodat we als we terug gaan niet kunnen verdwalen en het is zo'n wandelroute' leg ik uit aan Kurt en wandel met hem tussen de bomen en het prachtige uitzicht op het meer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Bella,' zei ik nu gekweld, waarna ik zuchtte en haar aankeek. 'Snap je het dan echt niet?' vroeg ik waarna ik opstond. 'Ik hou van jou, van wie je bent. Natuurlijk is uiterlijk mooi meegenomen, maar voor mij draait het alleen om innerlijk. Als ik zeg dat ik je prachtig vindt of bloedmooi bedoel zowel jouw uiterlijk als jouw innerlijk. Ik vind alles prachtig aan je. Ik vind het leuk als je vrolijk bent en altijd lacht, je bent het leukst als je jezelf bent. En ik hou van wie, omdat je bent wie je bent. Je weet wat je wilt, je zou nooit opgeven als je je doel voor ogen hebt en je bent zorgzaam. Je denkt altijd aan anderen en je geeft zoveel liefde. Jouw persoonlijkheid, is gewoon niet te beschrijven. Je bent zo bijzonder, zo prachtig en zo perfect.' zei ik gemeend, ik liep nu dichter naar haar toe en pakte allebei haar handen. 'Je zou je nooit anders voor hoeven te doen dan je bent voor mij.' zei ik tegen haar. Deze woorden kwamen nu echt recht uit mijn hart en ik meende ze echt. 'Waarom denk je anders dat ik zo jaloers was? Ik wil jouw prachtige persoonlijkheid niet kwijt. Ik vind alles prachtig aan je en ik kijk verder dan het uiterlijk. Ik kijk naar wie jij bent van binnenin.' zei ik naar waarheid. Ik zuchtte en ik keek haar aan. 'Bella, ik ben jullie niet achtervolgd. Ik liep door de stad en toen ik even uitrustte zag ik jullie in een bootje zitten, en het deed me gewoon pijn om je te zien met hem.' zei ik eerlijk tegen haar. 'Ik hou zielsveel van jou, ik heb nog nooit zoveel liefde gevoeld als voor jou en ik weet dat ik het niet vaak zeg, maar het is de waarheid en je moet me geloven.' zei ik met tranen in mijn ogen.

    Kurt Hummel

    We liepen nu over een pad en zo waren we omringd door lichtjes die onze leidde naar het meer en de bossen, zoals Blaine me vertelde. Ik knikte glimlachend en drukte liefjes een kusje op zijn wang. Ik keek naar de sterrenhemel en ging dicht tegen Blaine aanlopen. De hemel was echt prachtig bedekt door sterren en het was een mooi en romantisch gezicht. Nu keek ik naar het meer, wat echt een prachtige uitzicht was. Ik genoot hier echt van, samen met Blaine. Het was zo leuk en ik had echt de avond van mijn leven. We hadden eerst romantisch gedineerd met een mooi uitzicht op het meer, we hebben gedanst, we hebben goed gepraat met elkaar en nu liepen we heerlijk in de buitenlucht en daar genoot ik echt van. Maar het meeste genoot ik nog van Blaine's aanwezigheid. Ik kon nog steeds niet geloven dat hij dit allemaal geregeld had en ik was hem ook enorm dankbaar. Ik had echt de tijd van mijn leven.

    Logan Hudson

    Ik hoorde dat haar ademhaling sneller ging en ik voelde dat mijn ademhaling ook zwaarder werd. Ik begon nu harder te stoten in haar en kreunde van genot. Ze was echt zo lekker en dit was echt geweldig met haar. Ik hield echt van haar en het moment was gewoon perfect.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:25 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kreunde weer luid, hij was echt goed.
    HIj begon harder te stoten en het gevoel in mijn buik werd heviger, het was fijn dit.
    HJet was niet dat het te warm was doordat het op het strand gewoon lekker was.
    Dat koelde ons een beetje af.
    Hij ging nog harder stoten en ik voelde dat ik ging komen.
    "Logan ik om" kreun ik en al snel kwam ik klaar.

    Lizz
    Toen nogsteeds niemand open deed bleef ik staan en liet me tegen de muur naar beneden zakken.
    De enigste die ik wou spreken was Mitch of Kurt meer niet.
    Waarom mijn moeder? Eindelijk begonnen we meer geld te krijgen omdat we beide hielpen met alles.

    [ik ga, over 2 uur kom ik op mijn mobiel. Morgen kom ik helemaal niet, miss. in de avond. ben naar sauna dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Wat hij allemaal tegen me zei raakte me zo diep en ik kijk hem ontroerd aan. Ik was sprakeloos en nu wist ik het zeker. Ik was gewoon smoorverliefd op Finn en niemand anders. Niemand kon tippen aan Finn en zeker Damian niet. Alleen toch vond ik Damian ook leuk, maar Finn veel meer. 'Ik geloof je' zeg ik gemeend en zie tranen in zijn ogen ontstaan. Teder leg ik mijn handen op zijn wangen en zoen hem zachtjes op zijn lippen. 'Je kan me niets kwalijk nemen, Finn' grapte ik met tranen in mijn ogen. 'Jullie jongens zijn gewoon raar, hoe jullie met je gevoelens om gaan en hoe jullie dat overbrengen op meiden' zeg ik lachend en plagend. 'Maar ik geloof je en ik kan niet zonder jou' zeg ik naar waarheid en kijk hem aan. Ik knuffel hem nu stevig en woel door zijn haren. 'Weet je waarom ik verliefd op jou ben' zeg ik en kijk hem diep aan. 'Omdat ik mezelf bij je kan zijn en alles aan je kwijt kan. Je bent lief, aardig, grappig, mannelijk, zorgzaam, bezorgd, eerlijk, jij bent perfect' somde ik verliefd op en zuchtte. 'Alleen ik voel ook iets voor Damian. Ik weet niet wat, maar voor jou voel ik veel meer' zeg ik snel en nu was ik bang dat hij gekwets was. Ik duwde hem snel op het bed en ging op zijn schoot zitten. 'Je moet weten dat je niet op de tweede plek staat. Je bent mijn eerste liefde, Finn. Je zit in mijn hart' zeg ik gemeend en doordringend.

    Blaine Anderson:

    Ik sloeg mijn arm om Kurt heen en voelde dat hij dicht tegen me aan liep. Ik voelde me zo gelukkig en geliefd op dit moment. Ik hield ziels veel van Kurt en ik zou altijd van hem blijven houden. Hoe dan ook, ik wou hem echt niet kwijt. Aan de telefoon had ik ook nog stiekem wat geregeld om het nog mooier af te sluiten van deze prachtige avond en keek Kurt glunderend aan. 'Dalijk komt het heerlijke toetje en het is tegelijkertijd ook een verrassing' zeg ik geheimzinnig en lief. Ik streelde zijn wang liefdevol en voelde me echt gelukkig. De maan die boven ons schitterde, de sterren die de hemel bedekte. De meer die schitterde door de maanlicht. De lichtjes die de pad belichten en ons leiden naar de plek waar we moesten zijn. Het was heerlijk en ik genoot ervan. Ik zag ook dat Kurt er va genoot en ook van mij. Ik zag ook dat dit goed bij hem deed en dat hij helemaal ontspannen was. Wat ook mijn bedoeling was, dit gingen we zeker vaker doen en het was zo heerlijk om van onze liefde van elkaar te genieten. Na een tijdje zo heerlijk te gelopen hebben, glimlachte ik ontdeugend naar hem. 'We zijn er' zeg ik en neem hem mee naar een kleine open plek, waar in het midden een hele grote laken stond en daarop rozenblaadjes lagen. Er om heen waren allemaal kaarsen die de plek verlichten en er was een kleine schuining dat je zo in de meer kon zwemmen. En om heen de kleine plek waren natuurlijk bossen en niemand zag je. Ik ging achter Kurt staan, zodat hij het helemaal kon bekijken en sloeg mijn armen om hem heen en begon liefdevolle kusjes te plaatsten in zijn nek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik kon er niet meer woorden aan besteden en trok haar op me, zodat ze bovenop me lag. Hartstochtelijk en verlangend zoende ik haar op haar lippen en mijn armen sloeg ik om haar heen. Wat ze zei deed me aan de ene kant heel erg goed, maar aan de andere kant deed het ook pijn. Het feit dat ze ook iets voelde voor Damian zat mij echt niet lekker. Maar voor nu zette ik het aan de kant. Ik wilde gewoon haar en haar alleen, ik had haar al veel te lang moeten missen en ik wilde gewoon even alles vergeten. Al die gevoelens die me kwelden gingen nu eindelijk weg, nu Bella bij me lag en ik haar weer kon zoenen en aanraken. Ik verlangde gewoon naar haar en ik wilde haar. Ik zou haar laten zien dat ik haar liefdevol en met respect zou behandelen, dat ik het wel waard was om haar vriend te zijn en ik zou haar laten zien hoeveel ze voor me betekende. 'Ik hou van je, Bella.' mompelde ik verlangend, waarna ik kusjes in haar nek drukte en mijn handen onder haar shirtje liet gaan en haar onderug streelde. Ik hield onvoorwaardelijk veel van dit meisje, en dat ging ik haar eens laten zien.

    Kurt Hummel

    Met grote ogen keek ik rond naar de plek, het zag er zo prachtig uit en voor de tweede eer vandaag was ik helemaal sprakeloos. Had Blaine dit allemaal geregeld voor mij? Ik kon het nog niet geloven dat hij dit gedaan had voor mij. Er ontstonden tranen in mijn ogen toen ik dit alles bewonderden. Hij was echt een schatje en zo geweldig. Hij sloeg zijn armen om me heen en drukte liefdevolle kusjes in mijn nek waardoor ik kippenvel kreeg over mijn lichaam. Nog steeds bewonderde ik met open mond het plekje en kon ik het nog niet geloven. 'B-blaine,' bracht ik sprakeloos uit. Ik glimlacht gelukkig en draaide mijn gezicht een stukje naar hem om. 'Ik moet hier een foto van maken.' zei ik diep onder de indruk. Ik pakte gauw zijn model uit zijn zak en keek hem speels aan. Mijn mobiel stond uit, en snel maakte ik er een foto van, zodat we er altijd een herinnering aan hadden. Ik draaide me om en stopte zijn mobiel weer terug en keek hem nu diep aan in zijn ogen en drukte liefdevol mijn lippen op de zijne. Ik streelde zijn krullen en drukte mezelf dicht tegen hem aan. 'Blaine, ik kan mijn ogen niet geloven.' zei ik nog altijd verbijsterd, maar stralend van geluk. 'I-ik..,' ik stond met een mond vol tanden en voelde een traan over mijn wang rollen, die ik snel wegveegde. Ontroerd keek ik hem aan en drukte ik nogmaals mijn lippen op de zijne.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:53 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik hou ook jou, Finn' zeg ik zachtjes en verliefd. Ik kreeg kippenvel door zijn kusjes in mijn nek en ik voelde dat hij mijn onderrug streelde. In één klap werd ik opgewonden en kreunde ik zachtjes. Ik rolde ons om, zodat hij op me lag en deed mijn kin ietsjes omhoog, zodat hij er beter bij kon. Ik hield ziels veel van Finn en ik had hem echt gemist. Op iedere vlak van relatiegebied, miste ik hem gewoon. Met mijn handen woelden ik eerst door zijn haren en daarna baanden ze een weg naar beneden en ging ik onder zijn shirt. Ik streelde liefdevol zijn onderbuik zachtjes en ging steeds hoger, zodat ik bij zijn borst uitkwam en daar streelde. Ik verlangde Finn gewoon heel erg en wou hem nu gewoon. 'Finn, ik wil je' zeg ik verlangend en kijk hem diep aan en genoot nog steeds van zijn kusjes. Nu zou het een geweldige avond zijn met Finn en ik zou alleen maar aan hem denken en niemand anders.

    Blaine Anderson:

    'Je hoeft niets te zeggen, Kurt' zeg ik lief en teder. Ik zoen hem liefdevol terug en kijk hem glimlachend aan. 'Je hebt dit meer dan verdiend en ik moet mijn schatje toch verwennen en gelukkig maken' zeg ik lief en gemeend. Ik tilde hem op, zonder nog iets te zeggen en loop met hem in mijn armen naar het laken. Voorzichtig stap ik over de kaarsen heen en leg hem op het laken, waarnaar ik op hem ging liggen. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik gemeend en verliefd en zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik maak een baan van kusjes richting zijn nek en gaf daar tedere kusjes. Met mijn handen ging ik onder zijn shirt en colber en streelde zijn onderbuik. 'Ik wil je' zeg ik zachtjes en verlangend en streelde met mijn lippen zijn naakte huid in zijn nek. Ik wou hem nu echt en ik wou dat dit nog perfecter was en dat we samen er van genoten. Dit was gewoon zo romantisch en alleen hem wou ik en niemand anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Deze keer lag ik bovenop haar en merkte ik dat ze genoot van de kusjes in haar nek. Ik bleef verdergaan en genoot van haar warme huid en drukte verlangend en liefdevol nog kusjes in haar nek. Ze woelde eerst met haar handen door mijn haren en daarna voelde ik dat ze mijn onderbuik streelde en steeds verder omhoog ging. Ik kreunde verlangend door haar handelingen en liet mijn handen haar heupen strelen. Ik zou haar een prachtige avond bezorgen, na alles wat er gebeurt was en haar laten voelen hoe geliefd zij was. Ik werd nu al opgewonden door haar en plaatste nog meer kusjes in haar nek. Het was niet te verwoorden hoe ik me nu voelde, al het negatieve leek uit zichzelf weg te smelten en op dit moment voelde ik me echt gelukkig. Ik wilde alleen maar haar en ik zou voor haar vechten. Ik zou alles voor haar doen om haar gelukkig te laten voelen en al haar negatieve ervaringen te laten verminderen. Ik wist dat ik het allemaal niet ongedaan kon maken, maar ik kon alles wel verzachten. Ik voelde al hoe mijn geslachtsdeel een beetje begon te groeien, omdat ik echt verlangde naar haar. Ze betekende echt alles voor me, en alles wat ik eerder tegen haar zei meende ik echt. Het waren woorden die rechtstreeks uit mijn hart kwamen.

    Kurt Hummel

    Hij maakte een baan van kusjes in mijn nek, waar ik zo van genoot. Ik vond het heerlijk om zijn zachte lippen in mijn nek te voelen, om zijn warme adem daar te voelen. Het bezorgde me kippenvel en een warm gevoel vanbinnen. Dit was perfect, dit moment was perfect. Liggend met Blaine onder de sterrenhemel, omringd door kaarsjes en vlakbij het bos en een prachtig meer. Het was simpelweg niet te beschrijven hoe gelukkig ik me voelde dankzij hem. Ik voelde hoe zijn vingers mijn onderbuik streelden, waardoor er hete tintelingen door mijn lichaam gingen en het begon te kriebelen in mijn onderbuik. Met mijn vingers knoopte ik zijn colbert los zodat ik gemakkelijker met mijn handen onder zijn shirt kon. Ik streelde zijn rug en zette zachtjes mijn nagels in zijn huid. Ik verlangde nu echt naar hem en ik voelde me echt fijn en gelukkig. 'Ik wil jou ook, Blaine.' zei ik verlangend, waarna ik zachtjes tegen zijn onderlichaam duwde met de mijne, waardoor er meerdere kriebels ontstonden in mijn onderbuik. Ik deed nu mijn kin iets verder omhoog, als automatische reactie van genot en voelde me al opgewonden worden. Dit was echt ongelofelijk en ik zal dit allemaal echt nooit meer vergeten. Deze perfecte avond zou voor altijd in mijn geheugen gegrift staan en er was niets wat deze avond nog zou kunnen verpesten. Ik was echt het gelukkigste jongen van de wereld zonder enige twijfel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet gaan! D: Reageer morgenmiddag weer. :3 Slaaplekker en tot morgen! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Is goed! Tot morgen en slaap lekker!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Logan Hudson

    Ik kreunde nu ook luid en genietend en stootte op deze tempo verder. Ik hoorde dat ze zei dat ze bijna klaar kwam en voor mijn duurde het ook niet al te lang meer. Ik voelde dat ze klaar kwam en kort daarna kwam ik ook schokkend en kreunend klaar. Ik ging nu uit haar en deed de condoom af en gooide het weg in de prullenbak. Ik trok mijn kleding weer aan en keek Rachel ondeugend aan en trok haar kleding weer aan. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar dicht tegen me aan en genoot van dit moment.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel al snel kwam hij ook klaar en trokken wij onze kleding aan hij trekt of naar hem toe en ik grinik. Ik geef hem een kus en trek hem het lauwe water in waar ik hem zoen. Dit was echt fijn met hem (ik reageer morgen ochtend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde dat hij met zijn handen mijn heupen streelden, waardoor ik nu kippenvel kreeg. Mijn handen baanden weer naar beneden en pakte de rand van zijn shirt en trok hem met zijn hulp uit. Mijn blik gleed over zijn nu naakte gespierde bovenlichaam en ik glimlachte speels. Ik streelde met mijn vingertoppen zijn gespierde onerbuik en liet hem me weer aankijken, zodat ik hem liefdevol zoende. Ik deed snel mijn teenslippers uit en deed mijn benen om zijn middel, zodat zijn onderlichaam nu tegen mij aan kwam. Voorzichtig drukte ik met mijn onderlichaam tegen de zijne, waardoor ik nu kriebels voelde ontstaan in mijn onderbuik en werd meer opgewonden. Snel deed ik ook mijn shirt uit, zodat nu mijn bikini zichtbaar werd en gooide het shirt ergens weg. Ik verlangde echt naar hem en wou alleen maar hem en niemand anders. Ik hield van Finn en hij was zeker niet mijn tweede keus, hij was en blijft altijd mijn eerste keus. Hij was mijn leven en ik kon niet zonder hem.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zachtjes door zijn handelingen en voelde me nu ook opgewonden worden. Ik stopte met kusjes geven en snel deed ik mijn colber uit, waarnaar ik nog een blouse aan had. Ik knoopte zijn colber en trok het bij hem ook uit. Mijn handen zochten naar de rand van zijn shirt en trok het ook uit, waarnaar ik beetje onhandig mijn blouse probeerde uit te doen en Kurt hielp me snel en trok het ook uit. Ik spreide zijn benen, zodat ik makkelijk er tussen kon liggen en drukte zachtjes tegen zijn onderlichaam aan tegn het mijne. In mijn onderbuik ontstond er kriebels en werd steeds meer opgewonder. Mijn lippen zochten eerst naar Kurt's lippen en drukte naar liefdevol een kus op, waarnaar ik weer een baan maakte van kusje richting zijn nek op zijn naakte huid. Mijn handen streelde zijn heupen en onderbuik zachtjes en ik genoot van deze intieme handelingen. Dit was echt de perfecte avond ooit, natuurlijk ook die andere keer, toen Kurt me ten huwelijk vroeg. Deze vakantie werd echt de beste vakantie voor ons en niemand ging het verpesten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Haar vingertoppen voelde ik over mijn blote bovenlichaam gaan, waardoor ik hete tintelingen voelde op de plekken waar ze me streelde. Ik voelde dat ze met haar onderlichaam tegen de mijne aandrukte, wat ervoor zorgde dat er hevigere kriebels ontstonden in mijn onderbuik en ik een zachte kreun liet ontsnappen uit mijn mond uit genot. Ze had nu alleen haar bikini aan waardoor ik haar even bewonderde, ze was toch zo mooi en prachtig. Ik trok nu ook mijn broek uit zodat ik alleen in mijn boxer lag. Ik hield echt zoveel van haar, en ik genoot echt van haar. Ik kon het niet geloven dat we dit nu aan het doen waren, want ik dacht echt dat ik haar voor eeuwig kwijt was. Ineens kwam er bezorgdheid in me op en keek ik haar aan. 'Als je dit niet wilt, moet je dat zeggen, Bella.' zei ik bezorgd, maar toch wel verlangend. Als ze het niet kon of het niet wilde, begreep ik dat en stopte ik meteen. Ik deed niks waar zij zich niet fijn bij voelde. Ik was niet zoals Damian, die alleen maar aan zichzelf dacht.

    Kurt Hummel

    Ik kreunde verlangend door zijn handelingen, zijn onderlichaam drukte hij weer tegen de mijne waardoor er een overweldigend gevoel ontstond in mijn onderbuik, zijn strelingen maakten me verlangen naar meer en bezorgden kippenvel op mijn huid zoals altijd. Ik voelde weer zijn kusjes in mijn nek waardoor ik een glimlach op mijn gezicht kreeg, omdat ik daar zo van kon genieten en omdat ik het heerlijk vond. Mijn handen gleden nu naar zijn gespierde buik en ik streelde met mijn vingertoppen zachtjes zijn buik en zijn borst, hopend hem hetzelfde gevoel te geven als hij mij bezorgde. Mijn vingers zochten zich naar zijn broek en ik knoopte het los en trok het uit. Nu trok ik ook mijn eigen broek uit, zodat we beiden in onze boxers lagen nu en schopte met gemak mijn schoenen uit. Mijn benen sloeg ik om zijn middel heen, zodat onze onderlichamen iets harder tegen elkaar aankwamen en meteen ontstond daar weer het kriebelige gevoel in mijn onderbuik en kreunde ik van genot. Mijn geslachtsdeel begon ook al te groeien en was in een mun van tijd alweer stijf.

    Logan Hudson

    We liepen het lauwe water in en ik lachte even om Rachel. Ik gooide haar speels het water in, waardoor ze helemaal nat werd en grijnsde triomfantelijk naar haar, omdat ik haar geplaagd had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat Finn zei en hij keek me aan, waarnaar ik hem terug aan keek. Ik glimlachte gemeend en knikte met mijn hoofd. 'Ik wil dit met jou, Finn. Ik vertrouw je en ik wil je' zeg ik verlangend, maar gemeend. Ik zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen en woelde nog door zijn haren. Ik vond het altijd leuk om door zijn haar te woelen en dat het zo lekker mannelijk en door de war zat vond ik ongelovelijk sexy. Maar dat wist Finn ook dat ik dat super leuk vond en vooral als hij net onder de douche kwam en dan zat het alle kanten op. Ik trok nu ook mijn rokje uit, zodat ik helemaal in mijn bikini lag en drukte met mijn onderlichaam stevig tegen de zijne. Ik voelde zijn geslachtsdeel tegen mijn bovenbeen prikken en liet met mijn hand erover heen gaan. Met mijn lippen gaf ik kleine kusjes in zijn nek en beet er af en toe in. Om hem meer op te winden nam ik zijn naakte huid tussen mijn lippen en zoog eraan, zodat er een zuigzoen in de plaats voor kwam. Dan kon hij morgen nog nagenieten, dat het nu geen droom was en dat het echt was geweest. Aangezien ik dalijk weer naar Damian ging, maar ik wou nu er niet aan denken. Met mijn andere hand legde ik op zijn rug en zette mijn nagels zachtjes in zijn huid. 'Neem me, Finn' zeg ik hees en opgewonden.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde verlangend en door zijn handelingen werd ik nog meer opgewonden, daardoor begon mijn geslachtsdeel te groeien. En door zijn strelingen kreeg ik kippenvel. Hij kon me altijd zo gemakkelijk naar meer willen en me gek maken van verlangen. Ik schopte net als Kurt ook mijn schoenen uit en hij sloeg zijn benen om mijn middel, zodat onze onderlichaam wat harder tegen elkaar kwamen. Ik kreunde uit genot weer en wreef nu wat harder tegen zijn odnerlichaam aan. Mijn geslachtsdeel begon na elke wrijving steeds stijver te worden en nu werd hij helemaal stijf. Ik voelde dat Kurt ook een stijve had en ik glimlachte ontdeugend. Ik plaatste mijn lippen in zijn nek en gaf een zuigzoen, zodat hij dit nog kon herrineren. Met mijn handen streelde ik zijn bovenlichaam en steeds verder ging ik naar beneden. Mijn handen kwamen nu bij zijn boxer uit en trok het behendig uit en ik trok de mijne ook uit, waarnaar we nu naakt waren. In mijn onderbuik ontstond er vlagen van genot, doordat ik steeds wrijfde en door zijn handelingen. Mijn andere hand baanden een weg naar zijn stijve en streelde het liefdevol en mijn andere hand baanden een weg naar zijn kont en kneep er zachtjes in.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik kreunde van genot door haar handelingen en doordat ze zei dat ze het wilde zag in dat natuurlijk als groen licht. Al deed ik natuurlijk wel extra voorzichtig en natuurlijk teder bij haar. Ik liet mijn handen afglijden naar haar bikinibroekje en gemakkelijk trok ik het uit. Mijn boxer volgde daarna en ook trok ik haar bikinitopje uit zodat we nu helemaal naakt waren. Ik zocht haar lippen op en zoende haar verlangend maar liefdevol op haar lippen. Met mijn vingers streelde ik nog altijd haar heupen en haar onderrug. Heel erg voorzichtig drong ik nu bij haar naar binnen, zodat het geen pijn deed. Ik deed nog niks, zodat ze eraan kon wennen en geen pijn had.

    Kurt Hummel

    'Ooh Blaine,' kreunde ik opgewonden uit. Hij maakte me echt helemaal gek en ik verlangde nu zo hevig naar hem. Ik voelde dat hij een zuigzoen in mijn nek plantte waardoor ik nog opgewonener werd. Door zijn strelingen werd de kippenvel alleen nog maar erger en voelde ik hete tintelingen in mijn hele lichaam. Nu voelde ik hem mijn stijve strelen en kreeg ik een overweldigend gevoel in mijn onderbuik. Ik kreunde verlangend zijn naam en sloot even genietend mijn ogen. Zijn andere hand kneep in mijn kont, waardoor ik mijn ogen weer open sperde en hem speels en ondeugend aankeek. Deze keer zou ik eens het voortouw nemen, aangezien hij dat altijd deed. Ik draaide ons om zodat Blaine op zijn buik lag en ik op zijn rug. Om hem nog meer op te winden zette ik mijn lippen in zijn nek en kuste hem daar, waardoor ik zijn parfum opsnoof en alleen nog maar meer wilde van hem. Ik drong nu bij hem naar binnen en begon te zachtjes te stoten. Zijn handen hield ik op zijn rug, zodat hij het gevoel kreeg dat hij er niets aan kon doen dat het te ondergaan. Ook al wisten we beiden dat hij veel sterker was dan ik, maar dat mocht de pret niet drukken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.