Finn Hudson
'Bella,' zei ik nu gekweld, waarna ik zuchtte en haar aankeek. 'Snap je het dan echt niet?' vroeg ik waarna ik opstond. 'Ik hou van jou, van wie je bent. Natuurlijk is uiterlijk mooi meegenomen, maar voor mij draait het alleen om innerlijk. Als ik zeg dat ik je prachtig vindt of bloedmooi bedoel zowel jouw uiterlijk als jouw innerlijk. Ik vind alles prachtig aan je. Ik vind het leuk als je vrolijk bent en altijd lacht, je bent het leukst als je jezelf bent. En ik hou van wie, omdat je bent wie je bent. Je weet wat je wilt, je zou nooit opgeven als je je doel voor ogen hebt en je bent zorgzaam. Je denkt altijd aan anderen en je geeft zoveel liefde. Jouw persoonlijkheid, is gewoon niet te beschrijven. Je bent zo bijzonder, zo prachtig en zo perfect.' zei ik gemeend, ik liep nu dichter naar haar toe en pakte allebei haar handen. 'Je zou je nooit anders voor hoeven te doen dan je bent voor mij.' zei ik tegen haar. Deze woorden kwamen nu echt recht uit mijn hart en ik meende ze echt. 'Waarom denk je anders dat ik zo jaloers was? Ik wil jouw prachtige persoonlijkheid niet kwijt. Ik vind alles prachtig aan je en ik kijk verder dan het uiterlijk. Ik kijk naar wie jij bent van binnenin.' zei ik naar waarheid. Ik zuchtte en ik keek haar aan. 'Bella, ik ben jullie niet achtervolgd. Ik liep door de stad en toen ik even uitrustte zag ik jullie in een bootje zitten, en het deed me gewoon pijn om je te zien met hem.' zei ik eerlijk tegen haar. 'Ik hou zielsveel van jou, ik heb nog nooit zoveel liefde gevoeld als voor jou en ik weet dat ik het niet vaak zeg, maar het is de waarheid en je moet me geloven.' zei ik met tranen in mijn ogen.
Kurt Hummel
We liepen nu over een pad en zo waren we omringd door lichtjes die onze leidde naar het meer en de bossen, zoals Blaine me vertelde. Ik knikte glimlachend en drukte liefjes een kusje op zijn wang. Ik keek naar de sterrenhemel en ging dicht tegen Blaine aanlopen. De hemel was echt prachtig bedekt door sterren en het was een mooi en romantisch gezicht. Nu keek ik naar het meer, wat echt een prachtige uitzicht was. Ik genoot hier echt van, samen met Blaine. Het was zo leuk en ik had echt de avond van mijn leven. We hadden eerst romantisch gedineerd met een mooi uitzicht op het meer, we hebben gedanst, we hebben goed gepraat met elkaar en nu liepen we heerlijk in de buitenlucht en daar genoot ik echt van. Maar het meeste genoot ik nog van Blaine's aanwezigheid. Ik kon nog steeds niet geloven dat hij dit allemaal geregeld had en ik was hem ook enorm dankbaar. Ik had echt de tijd van mijn leven.
Logan Hudson
Ik hoorde dat haar ademhaling sneller ging en ik voelde dat mijn ademhaling ook zwaarder werd. Ik begon nu harder te stoten in haar en kreunde van genot. Ze was echt zo lekker en dit was echt geweldig met haar. Ik hield echt van haar en het moment was gewoon perfect.
[ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 19:25 ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.