• Mijn quizzen worden amper gemaakt dus ik zet hier nog maar even wat reclame neer ^^:

    Leb die sekunde mit Tokio Hotel:
    Ik kan dus écht niet zo goed flirten en toch nog stoer over komen als mijn broer. Soms vraag ik me af of hij er een opleiding voor heeft gedaan ofzo. ''Slaap zacht Schoonheid.'' zegt hij tegen een Blozende Danique, die blijkbaar ook al naar bed gaat. Hij ploft naast je neer op de bank. Met een arrogante blik kijkt hij naar je. ''Soms vraag ik me af waarom jij de meeste aandacht krijgt.'' Je blijft stil omdat je nu niet echt zin hebt in ruzie met je broer. Mensen denken dat jullie zó goed kunnen opschieten, maar de laatste maanden is Tom zó anders. Met een wazige blik in zijn ogen pakt Tom nog een biertje en zet de TV aan. ''Hell Jeah, morgen touren. Weer een heel publiek die naar mij schreeuwt. En allemaal chickies die zouden dóódgaan om ook maar een knipoog van mij te krijgen.'' De arrogantie houd maar niet op, denk je. Je ziet een grijns over zijn gezicht. ''Tom..'' probeer je. ''WAT?'' reageert hij fel. Je laat het maar zitten, Tom is al maanden Tom niet.

    My heart goes Bang Bang Boom:
    Nou, hun zijn nog niet klaar. Zeg je sneaky, als je kijkt hoe Paris Hilton een sprongetje maakt als ze ook maar 1 pion raakt met de bal. Je word er kotsmisselijk van en rolt éxpres een Bal 'hard' in Paris' Richting. ''AAAAGH.'' een Gil. En ze is geslipt over een naaldhak. ''DIE WAREN VAN DIOR.'' roept ze boos naar jou. ''Foutje.'' zeg je onverschillig. Met nog steeds een rood hoofd gaat ze zitten. Je ziet verderop een meisje met Blond haar Flirten met een nouja 'Emo' jongen. Tenminste, het blijkt uit zijn kapsel. Jij kijkt het nog even aan. ''Pff, their getting realy close.'' zegt Georg die achter jou is komen te staan. ''Als we nog langer blijven kijken zien we een zoenscéne.'' zeg je grijnzend. ''Waar staan jullie naar te kijken?'' zegt Bill die achter jou en Georg is komen te staan. ''Naar dat.'' zeg je. Bill kijkt in de richting. ''ANNE!'' roept hij keihard in je oor. ''AAUUW.'' Bill kan het niet schelen, en boos loopt hij op Anne en de jongen af.

    Dus maken plies? (A)

    Als jij de mijn maakt :')

    [/chantage]