Er was zo'n topic een paar maanden geleden geloof ik, maar ach.
Post hier je fave kpop bands, liedjes, bias, etc.
waar ik naar luister.
SHINee
2NE1
MBLAQ
f(x)
Super Junior
SNSD
BoA
& eigenlijk gewoon alle liedjes die ik leuk vind :']
-
13 okt 2012 - 20:5312 nov 2012 - 16:40
*bump*
Ik luister naar:
BIGBANG (dit is tevens mijn favoriete band)
2NE1
4Minute
TVXQ (jammer dat ze uit elkaar zijn)
B.A.P
NU'EST
Ik luister nog meer, maar dit zijn mijn "hoofdbands". (:[ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:03 ]
| Reality is for people that lack imagination |
12 nov 2012 - 16:5312 nov 2012 - 18:35Ik luister naar:
B.A.P (momenteel mijn favoriet)
Soul Connection (is eigenlijk geen kpop, maar underground hiphop, maar ik zet het er toch bij)
BoA (ook al ben ik redelijk kieskeurig in haar muziek)
Super Junior (luister ik nu eigenlijk niet veel meer naar)
Infinite
Beast
En dan nog een paar groepen waar ik enkele liedjes van ken.
Op BoA na luister ik alleen naar jongensgroepen. De meisjesgroepen vind ik meestal niet goed.Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.
16 nov 2012 - 15:13Airashii schreef:
Ik luister naar:
B.A.P (momenteel mijn favoriet)
Soul Connection (is eigenlijk geen kpop, maar underground hiphop, maar ik zet het er toch bij)
BoA (ook al ben ik redelijk kieskeurig in haar muziek)
Super Junior (luister ik nu eigenlijk niet veel meer naar)
Infinite
Beast
En dan nog een paar groepen waar ik enkele liedjes van ken.
Op BoA na luister ik alleen naar jongensgroepen. De meisjesgroepen vind ik meestal niet goed.
Soul Connection is toch de groep waar Bang Yong Guk inzat voordat B.A.P bestond?| Reality is for people that lack imagination |
16 nov 2012 - 15:1516 nov 2012 - 15:17CURLYMONSTER schreef:
Alleen 2NE1 :"D Daar kwam ik een keer perongeluk bij.
2NE1 is awesome (rijmt dat?). =DDDDD| Reality is for people that lack imagination |
16 nov 2012 - 15:22dragonslayer schreef:
(...)
2NE1 is awesome (rijmt dat?). =DDDDD
Hehe, het eerste liedje die ik van hun geluisterd had was Lonely.
Hm, ik denk niet dat het rijmt :'O
Twoneone is awesome. *Zegt het hard op*
Nope, niet zoals ik het uitspreekPretty is just a pretty word.
16 nov 2012 - 15:25CURLYMONSTER schreef:
(...)
Hehe, het eerste liedje die ik van hun geluisterd had was Lonely.
Hm, ik denk niet dat het rijmt :'O
Twoneone is awesome. *Zegt het hard op*
Nope, niet zoals ik het uitspreek
Je moet de "one" ook als "ome" uitspreken, dan rijmt het wel (voelt zich awkward). =DDD
Lonely is wel een heel mooi liedje, ik luisterde voor het eerste don't stop the music. (: Maar dat was naaaadat ik BIGBANG had ontdekt. n___n| Reality is for people that lack imagination |
16 nov 2012 - 15:27dragonslayer schreef:
(...)
Je moet de "one" ook als "ome" uitspreken, dan rijmt het wel (voelt zich awkward). =DDD
Lonely is wel een heel mooi liedje, ik luisterde voor het eerste don't stop the music. (: Maar dat was naaaadat ik BIGBANG had ontdekt. n___n
Huh huh huh, whut? Maak jij er zelf 'ome' van? Of ben ik nu gewoon bagger met de uitspraak ;o
Twoneome (whut) is awesome. *Zegt hardop* Ja, dan rijmt die wel ja.
Ik ken BIGBANG alleen van naam. Dat is tenminste al iets :'DPretty is just a pretty word.
16 nov 2012 - 15:38CURLYMONSTER schreef:
(...)
Huh huh huh, whut? Maak jij er zelf 'ome' van? Of ben ik nu gewoon bagger met de uitspraak ;o
Twoneome (whut) is awesome. *Zegt hardop* Ja, dan rijmt die wel ja.
Ik ken BIGBANG alleen van naam. Dat is tenminste al iets :'D
Hahaha, nee, ik maak er zelf "ome" van, je bent niet slecht met de uitspraak, hoor. (;
Foei dat je BIGBANG alleen van naam weet, ze zijn één van de populairste bands in Azië (en ze komen ook van YG Entertainment, net zoals 2NE1). Ze hebben ook samen een liedje gemaakt (in 2009 of zo...).
| Reality is for people that lack imagination |
16 nov 2012 - 15:48dragonslayer schreef:
(...)
Hahaha, nee, ik maak er zelf "ome" van, je bent niet slecht met de uitspraak, hoor. (;
Foei dat je BIGBANG alleen van naam weet, ze zijn één van de populairste bands in Azië (en ze komen ook van YG Entertainment, net zoals 2NE1). Ze hebben ook samen een liedje gemaakt (in 2009 of zo...).
Hehe, beter van dat ik het goed doe
Omg, dat is echt een leuk liedje!
Goed gezegd, AziëPretty is just a pretty word.
16 nov 2012 - 16:02Baek Seung Heon - Till the Sun rises. <3
19 nov 2012 - 20:49ik luister eigenlijk J-rock maar vind SHINee soms ook wel leuk
Dare to walk your own way, and you'll never get lost
19 nov 2012 - 20:52Ik luister meer naar J-rock, maar ik heb toch wat K-bands. Zo luister ik weleens naar Outsider en SS501. Maar dat zijn ook de enige en ik luister er echt heel weinig naar :')
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
19 nov 2012 - 20:52