Heel veel gewoon Ö
Je leert veel aardige mensen kennen, je kan je mening uiten/delen. Echt een fijne plek, behalve als het eens tegen zit natuurlijk, maar dat heeft iedereen wel eens voor.
Quizlet is voor mij uhmm een deel van m'n leven geworden ofzoo. Ik heb hier superveel lieve vrienden gemaakt zoals jouw, Bo en tjah die zijn een stuk van m'n leven geworden. Quizlet is voor mij Lol hebben met vrienden en je niet moeten schamen voor wie je bent. Iedereen die je aprecieert en niemand die iemand buitensluit omdat ze zichzelf willen zijn.
Quizlet is voor mij uhmm een deel van m'n leven geworden ofzoo. Ik heb hier superveel lieve vrienden gemaakt zoals jouw, Bo en tjah die zijn een stuk van m'n leven geworden. Quizlet is voor mij Lol hebben met vrienden en je niet moeten schamen voor wie je bent. Iedereen die je aprecieert en niemand die iemand buitensluit omdat ze zichzelf willen zijn.
Voor is het vooral vriendschap en liefde,omdat het nu totaal zuigt in real. Ik hou soms wel meer van mensen hier dan mensen die ik in real ken. Q betekend echt mega veel voor me <3
People who are meant to be together always find each other in the end.
Q. is ook een deel van em leven geworden. Het kleien beetje dat ik op de pc mag besteed ik aan Schoolwerk en Quizlet. Als ik één dag zonder Q. moet da gaat het gewoon mis, als ik kan dan moet ik er misntens een keer per dag op zijn geweest. Quizlet is een van mijn verslavingen geworden . Ik hou van deze site en ik hou ngo het meeste van de mensen die ik hier ontmoet heb in special Ivy en Siham.<333
Quizlet is mijn Levenselixer
Zonder Q, zou ik doodgaan aan de verveling. EN! Zou ik nooit zo veel aan het schrijven zijn als nu, + het feit dat ik onwijs goede vriendinnen dankzij ~heb<3
If I die young, send me away with the words of a lovesong.