• Ik ging vandaag shoppen en ik ging dus om een spijkerbroek te kopen. Maar ik kwam thuis met twee nieuwe tassen. Ook heel leuk, dara niet van. Alleen de laatste tijd als ik ga shoppen voor een specifiek iets, kom ik meestal terug met iets anders.

    Hebben jullie dat ook?

    Voor de mensen die willen weten hoe de tassen eruit zien (ik heb de foto's van internet)


    Mijn tas is bijna hetzelfde want hij heeft gladde/meer platte studs, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen


    Dit is wel dezelfde

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 16:18 ]


    Physics is awesome

    Ohh ze zijn wel leuk!
    Ik kom altijd terug met wat ik zoek (als het eens voorkomt dat het mij past) maar ik kom dan ook altijd met andere dingen terug.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ohh ze zijn wel leuk!
    Ik kom altijd terug met wat ik zoek (als het eens voorkomt dat het mij past) maar ik kom dan ook altijd met andere dingen terug.


    Die tweede vind ik zo schattig, ik kon hem niet laten hangen.

    Daar heb ik ook laatst van, dan denk ik soms dat staat er wel leuk bij dus dat kan ik ook wel kopen.


    Physics is awesome

    Ik koop niets specifiek, ik denk alleen heel goed na. Leuke tassen, zou ze zelf niet snel kopen. Alleen: wat moet je met 2 nieuwe tassen? Ik vind één nieuwe tas ook leuk, alleen gelijk 2 vind ik veel. Maar als je er blij mee bent, hoor je mij niet klagen. C:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Ik koop niets specifiek, ik denk alleen heel goed na. Leuke tassen, zou ze zelf niet snel kopen. Alleen: wat moet je met 2 nieuwe tassen? Ik vind één nieuwe tas ook leuk, alleen gelijk 2 vind ik veel. Maar als je er blij mee bent, hoor je mij niet klagen. C:


    Een hele tijd geleden was ik op zoek naar een klein tasje en ik kon er niet een vinden die ik leuk vond. Dus toen ik dat tasje zag hangen, had ik meteen zoiets van die moet ik hebben. En ik heb een zwak voor tassen, vooral grote tassen dus vandaar dat ik die andere nu ook heb.:)


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Een hele tijd geleden was ik op zoek naar een klein tasje en ik kon er niet een vinden die ik leuk vond. Dus toen ik dat tasje zag hangen, had ik meteen zoiets van die moet ik hebben. En ik heb een zwak voor tassen, vooral grote tassen dus vandaar dat ik die andere nu ook heb.:)


    Ik heb een zwak voor schoenen, maar ik weet van mezelf dat te veel schoenen of tassen te veel wordt. Ik heb nu rond de 25 paar schoenen en mijn laatste paar is alweer een 3/4 jaar terug, gekregen van een vriendin van mijn moeder die ze niet meer wou (ok, ik kan het niet laten: zwartleren gympen van Dior en zwartleren sandalen van Hugo Boss c:). Zeg tegen jezelf: Heb ik nóg een tas nodig? Ja/Nee. Waarom? *antwoord* Heb ik er twee van nodig? Ja/Nee. Heeft het nut om gelijk de tas(sen) te kopen? Ja/Nee. Dan gaat het kopen een stuk moeilijker. C: Uiteindelijk is een zwak geen excuus om aankopen te doen die je niet echt nodig hebt; je kan beter één tas kopen en geld bewaren voor een leuke broek en laten die tas kopen als je 'm nog leuk vind. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, ik heb dit dus ook^^
    maar dan moet ik weer terug omdat ik dat andere tog ook met hebben.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat gebeurt mij nooit, daar heb ik het geld simpelweg niet voor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik heb een zwak voor schoenen, maar ik weet van mezelf dat te veel schoenen of tassen te veel wordt. Ik heb nu rond de 25 paar schoenen en mijn laatste paar is alweer een 3/4 jaar terug, gekregen van een vriendin van mijn moeder die ze niet meer wou (ok, ik kan het niet laten: zwartleren gympen van Dior en zwartleren sandalen van Hugo Boss c:). Zeg tegen jezelf: Heb ik nóg een tas nodig? Ja/Nee. Waarom? *antwoord* Heb ik er twee van nodig? Ja/Nee. Heeft het nut om gelijk de tas(sen) te kopen? Ja/Nee. Dan gaat het kopen een stuk moeilijker. C: Uiteindelijk is een zwak geen excuus om aankopen te doen die je niet echt nodig hebt; je kan beter één tas kopen en geld bewaren voor een leuke broek en laten die tas kopen als je 'm nog leuk vind. c:


    Maar zo denk ik dus niet na als ik ga shoppen, wat ik niet vaak doe (shoppen). En het was al een hele tijd geleden dat ik tassen had gekocht dus het mocht van mezelf.

    En schoenen shoppen is bij mijn een ramp, heb vandaag een paar enkellaarsjes gepast maar ze zaten gewoon niet lekker en sommige waren zo leuk!


    Physics is awesome

    Memoria schreef:
    Haha, ik heb dit dus ook^^
    maar dan moet ik weer terug omdat ik dat andere tog ook met hebben.


    Dat heb ik nu dus ook, ik heb die spijkerbroek nodig. En ik wist dat als ik een van die tweet tassen niet had gekocht, waarschijnlijk later was terug gegaan om die dan alsnog te kopen.


    Physics is awesome

    Ik koop juist altijd té veel als ik ga shoppen. Dan ga ik bijvoorbeeld naar de stad om een jurk te kopen voor een feestje en dan kom ik terug met een halve klerenkast :').


    The odds are néver in our favor.

    Al heb je eeuwen geen tas gekocht, als je nog een werkende tas hebt, dan is het onnodig naar mijn idee om meerdere te kopen, er is geen excuus of een maar voor. Punt. Het betekent alleen niet dat nieuwe spullen kopen niet een ontzettend leuk gevoel geeft, haha. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kyoshi schreef:
    Ik koop juist altijd té veel als ik ga shoppen. Dan ga ik bijvoorbeeld naar de stad om een jurk te kopen voor een feestje en dan kom ik terug met een halve klerenkast :').


    Dat gebeurt niet vaak bij mij. Gelukkig maar want ik denk niet dat mijn kast dat aan zou kunnen.:)


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dat gebeurt niet vaak bij mij. Gelukkig maar want ik denk niet dat mijn kast dat aan zou kunnen.:)

    Nee, mijn klerenkast kan dat ook niet aan, daarom is de vloer van mijn slaapkamer niet meer te zien.


    The odds are néver in our favor.

    Sverige schreef:
    Al heb je eeuwen geen tas gekocht, als je nog een werkende tas hebt, dan is het onnodig naar mijn idee om meerdere te kopen, er is geen excuus of een maar voor. Punt. Het betekent alleen niet dat nieuwe spullen kopen niet een ontzettend leuk gevoel geeft, haha. c:


    Tassen hebben niet zo een heel lang leven bij mij. Aangezien ik altijd denk dat er meer in past en dan gaan ze wel eens stuk. De andere doet het nog wel maar daar zit nu een vlek in dus maar ik denk dat die eerste toch te klein is voor en schooltas.


    Physics is awesome

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Nee, mijn klerenkast kan dat ook niet aan, daarom is de vloer van mijn slaapkamer niet meer te zien.


    Dat heb ik (nog) niet. Maar ik had laatst mijn kast opgeruimd en nieuwe spullen er in gedaan, toen was hij weer helmaal vol.


    Physics is awesome