• Yoda schreef op 2 juli 2012 - 20:40:
    Toestemming themawedstrijd
    Hallo Errin,
    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!
    Groetjes, Yoda



    Wat zoek ik:
    Ik zoek maximum 15 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor u zich inschrijft, want ik zoek enkel leden die zich 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Deze themawedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. Er valt namelijk niemand af. Per opdracht zal u een punt krijgen en op het eind van de rit wordt dan een gemiddelde van uw punten berekend. Om er voor te zorgen dat u niet meteen verliest door eens een minder goede opdracht te maken, worden uw uitschieters (beste en slechtste punt) eerst verwijderd en wordt pas daarna uw gemiddelde berekend.
    Tijdens deze themawedstrijd kunt uw zich aan verschillende soorten opdrachten verwachten (denk maar aan een schrijfopdracht, quizopdracht, zingopdracht etc.). Omdat niet iedereen talent heeft in al deze takken is het mogelijk om doorheen deze wedstrijd juist één joker te gebruiken. Deze joker zorgt er voor dat je vrijstelling krijgt voor de gekozen opdracht.

    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om zich nog uit te schrijven, maar dan wordt wel van u verwacht om zelf een vervanger te vinden. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar kan ik aan jullie prijzen zitten. Indien er zo goed als niemand begint in te dienen, zet ik de wedstrijd stop en kan iedereen fluiten naar zijn prijs. Werk dus alsjeblieft goed mee en verpest het niet voor een ander.

    Voor elke opdracht krijgen u twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien u niet op tijd klaarkomt met uw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus en dit ten minste 24h vóór de deadline. U kunt maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een Disney karakter als naam op te geven. Indien u uw username toch verandert, verwacht ik dat u dit desondanks in deze topic meld zodat ik uw link kan aanpassen.

    Doordat dit een themawedstrijd is zal bij iedere opdracht de voorwaarden verschillend zijn. Ik vraag u dan ook om u aan deze voorwaarden te houden. Indien u bv. maar één minuut mag zingen, komt u niet met een lied van twee minuten af of indien u een werkje moet schrijven tussen de 500 en 1500 woorden, wens ik geen verhaaltjes te ontvangen van 2000 woorden. Indien u zich niet houdt aan de voorwaarden, zult u dus punten verliezen.

    Wat valt er te winnen:
    De winnaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. U krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien u uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Uw creaties worden niet op mijn profiel geplaatst, zorg er dus voor dat ik met gemak al uw inzendingen terug vinden. Het is dus toegestaan om een bijhorende story aan te maken, maar dit is niet noodzakelijk.
    Ik waarschuw 1 week - 3 dagen - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vraag ik u:
    Ik zou het appreciëren als u een andermans werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Belle


    Deelnemers:
    1. Giselle
    6.9 • JK. • 8.48.87.88.47.8 - 8.1

    IIIIIIIVVVIVII
    2. Mulan
    8.08.79.18.28.68.8 • JK. - 8.6

    IIIIIIIVVVIX


    De finale:
    Maak een eigen sprookje gebaseerd op het thema Disney. Het sprookje mag overal over gaan. Hou er rekening mee dat sprookjes voornamelijk geschreven zijn voor kleine kindjes. Langen zinnen en moeilijke woorden zijn dus uit de boze. Je wordt dus zeker gequoteerd op je manier van schrijven. Je krijgt geen limiet op het aantal woorden. Doorblader eens een sprookjesboek en maak voor jezelf uit hoe lang je verhaal ongeveer mag zijn! Je bedenkt een magische titel voor je sprookje en voorziet deze van een mooie cover of tekening. Deze cover mag door iemand anders gemaakt of getekend zijn. Je bedenkt zelf de personages en mag dus geen bestaande karakters gebruiken. Je mag zelf kiezen in hoeverre je het hele concept uitwerkt. Indien je graag getekende prentjes bij je verhaal wilt gebruiken, mag dat, maar dat is zeker niet noodzakelijk. Wees creatief en maak er iets mooi van.
    Je dient in via pb met als titel: Finale - karakter.

    Deadline: 11 november 2012





    Veel succes, geniet er van en maak Walt Disney trots!

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 12:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm, moeilijk .___.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ancora schreef:
    Hmm, moeilijk .___.


    ben ik het wel mee eens...eens kijken wat ik ervan maak...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het is de finale. Het is het idee dat ik oorspronkelijk had, maar dan verkort zodat iedereen het individueel kan maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Degene met uitstel hebben nog een paar uur de tijd om in te dienen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Degene met uitstel hebben nog een paar uur de tijd om in te dienen.


    Ik ben er hard aan bezig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik ben er hard aan bezig.
    Yaaay, ik ben benieuwd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shit, ik dacht dat de deadline morgen was --'
    Excuses, eh... Een 1 dan maar, sorry!
    Echt mij excuses!


    Tijd voor koffie.

    *O* Gisteren zijn inderdaad m'n tekenspullen gebracht, samen met m'n half afgemaakte tekening :3 Ik ga dus pogen deze vandaag af te krijgen, maar ik weet niet in hoeverre me dat gaat lukken. Hij zal zoiezo voor een zondag ingeleverd zijn (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Tsubaki schreef:
    Shit, ik dacht dat de deadline morgen was --'
    Excuses, eh... Een 1 dan maar, sorry!
    Echt mij excuses!
    Maar dan trek ik wel een punt af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Merrow schreef:
    *O* Gisteren zijn inderdaad m'n tekenspullen gebracht, samen met m'n half afgemaakte tekening :3 Ik ga dus pogen deze vandaag af te krijgen, maar ik weet niet in hoeverre me dat gaat lukken. Hij zal zoiezo voor een zondag ingeleverd zijn (:
    Dat is goed nieuws. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En m'n tekening is af! En ik heb al foto's kunnen maken ervan, met fotocamera! Nu nog even op de pc zetten en bezien welke het beste is gezien de rottige flits die weerkaatst op het vel en dan stuur ik hem in :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    En m'n tekening is af! En ik heb al foto's kunnen maken ervan, met fotocamera! Nu nog even op de pc zetten en bezien welke het beste is gezien de rottige flits die weerkaatst op het vel en dan stuur ik hem in :3
    Inderdaad vervelend. Ik ben benieuwd. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorry, dat lukt niet meer denk ik, maar ja.

    Wel jammer, 'k had een goed idee ;P

    Bedankt alsnog voor de moeite


    Tijd voor koffie.

    Ik ben al aan het nadenken... maar het kost wel veel van m'n fantasie haha.

    Ik probeer ook echt al dagen een plot en personages te bedenken, maar het is niet gemakkelijk (A)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”