• en plotseling is heel quizlet veranderd en vind ik het heel erg vreemd en snap ik er dus niks meer van. xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Welkom bij de snap-er-niks-vanclub :3


    i put the fun in funeral

    Gehehe, ik zou er ook niets meer van snappen als ik drie dagen niet online was gekomen.


    The odds are néver in our favor.

    Ik dacht dat ik op de verkeerde site zat en toen bleek het wel Quizlet te zijn en toen ik ging ik huilen omdat Quizlet nu heel kut is.
    Ik snap de site ook niet meer, welkom in de club (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Ik dacht dat ik op de verkeerde site zat en toen bleek het wel Quizlet te zijn en toen ik ging ik huilen omdat Quizlet nu heel kut is.
    Ik snap de site ook niet meer, welkom in de club (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Audacity schreef:
    Welkom bij de snap-er-niks-vanclub :3


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Audacity schreef:
    Welkom bij de snap-er-niks-vanclub :3


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Haha, er was een bericht dat het design zou veranderen hoor ;)
    Het is inderdaad even wennen, ik vind er nog steeds niet veel aan... Maar ik hoop dat dat zwart snel gaat verdwijnen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In het begin snapte niemand er iets van, behalve Rutger, Mitchell en een groot deel van de crew. :'D Maar ach. Persoonlijk vind ik het wel leuk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha, ik kan me voorstellen dat dat nogal een schok moet zijn. Persoonlijk vind ik het wel erg mooi, al is het natuurlijk erg wennen voor iedereen. Hier kun je wat meer info over het nieuwe design vinden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Audacity schreef:
    Welkom bij de snap-er-niks-vanclub :3


    •*• Lululu •*•

    Ik snap het, vind het geweldig!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het is gewoon even wennen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind het echt fantastisch, maar ik kan me voorstellen dat je er even aan moet wennen ja ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat is het leven zonder verrassingen? ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Het is heel erg anders, maar na een paar dagen went het eigenlijk wel ;)


    And that’s the way it is.