• Hier heb ik een hekel aan. Ik haat het als mensen een topic lezen en er dan niet op reageren. Ik heb het vooral over topic zoals deze. Er komt wel altijd een vraag is het nu zoveel moeite om te antwoorden? Ik denk het niet. En zeker als je jou aangesproken voelt. Dan moet je reageren vind ik.

    Like; ik kan het begrijpen dat je niet reageerd omdat het je niet zoveel interesseert. Of als de inhoud iets heel anders is in vergelijking met de titel.

    Wat vinden jullie? [/de vraag waar je op MOET reageren]

    OMG ja ehbt gelijk ik krigj het er van!!!


    *He's the one.

    Nou, soms is het een onderwerp dat ik denk dat het me intereseert, maar uiteindelijk dan toch niet, of dat ik gewoon niet weet wat te zeggen, maar meestal kan en wil ik wel reageren hoor =D

    ik vind dat je gelijk hebt, dan denk k, ben je dan echt zó lui, of interesseerd het je gewoon niet..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    je hebt wel gelijk.


    Vampire Heart.

    idd.. x3 maar soms is de titel niet duidelijk en dan moet je het eerst aanklikke enz. n_n


    We can only learn to love by loving.

    ik vind da soms ook


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nou, soms is het een onderwerp dat ik denk dat het me intereseert, maar uiteindelijk dan toch niet, of dat ik gewoon niet weet wat te zeggen, maar meestal kan en wil ik wel reageren hoor =D

    dat begrijp ik, dat heb ik ook soms

    Ik snap het niet helemaal maar denk toch wel een beetje:P
    Aber; soms bekijk ik een topic en dan weet ik niks wat ik zou kunnen zeggen of vind ik het te saai om te reageren:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je hebt ergens wel een punt, maar ergens ook niet vind ik. x'] Zoals meestal reageer ik wel, maar als het topic me echt niet boeit dan ga ik gewoon weer naar een ander topic zoeken wat me wel boeit... Dusjah,... x'D


    Tanya is de beste.

    Like; ik kan het begrijpen dat je niet reageerd omdat het je niet zoveel interesseert. Dat heb ik ook soms.

    Ik snap je wel, maar soms zeggen ze: 'is het waar dat...' in de titel en dan gaat het bv. over ToHo, en sommige hier op Q hebben dan geen interesse meer dus is het vrij duidelijk dat ze niet gaan reageren. Hangt veel af van wat er in de titel staan en dan in de topic zelf ook.


    What's wrong whit loving someone?

    Ik snap je wel, maar soms zeggen ze: 'is het waar dat...' in de titel en dan gaat het bv. over ToHo, en sommige hier op Q hebben dan geen interesse meer dus is het vrij duidelijk dat ze niet gaan reageren. Hangt veel af van wat er in de titel staan en dan in de topic zelf ook.

    ik heb het vooral op van klaagtopics, topics waar ik goed in ben

    Meestal reageer ik wel, maar als het een onderwerp is wat me niet interesseerd of waar ik geen mening over heb doe ik het niet! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jaaa dat kan mij ook irriteren Ö, maar het is gewoon zo dat je niet op alle topics een antwoord weet. Of dat het zoals SayRockQueen zegt; het een onderwerp is dat me niet interesseert.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    je hebt wel gelijk
    maar soms, als je de titel leest, ben je nieuwsgierig wat er staat, en als je het eenmaal leest, boeit het je niet zo, en misschien weet je bij sommige dingen ook niet echt wat je moet zeggen


    Maybe part of loving is learning to let go...