• Oke, ik heb nu dus dat nieuwe design (zoals iedereen) maar om de een of andere reden kan maar een bepaalde lengte naar beneden scrollen waardoor lange hoofdstukken niet compleet zichtbaar zijn en ik niet kan reageren of reacties op mijn eigen stories kan lezen. Dat is behoorlijk (eigenlijk heel erg) vervelend, maar ik weet dus niet of dat aan mijn eigen computer ligt of aan het nieuwe design van Q. Ik heb het al aan iemand anders gevraagd, maar zij heeft er geen last van en ik heb ook al via Firefox en via Explorer gekeken of dat een verschil maakt, maar niets helpt.
    Komt dit nog goed met het aanpassen en bijwerken van het nieuwe design of ben ik gewoon screwed? haha

    Hopelijk kan iemand me helpen.
    -Esther


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Ow en mijn spotlight doet het btw ook niet, hij loopt niet door maar blijft of de eerste hangen....


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Bij mij is alles zoals het moet zijn.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb dat niet, maar misschien kan je het aan Rutger/moderator vragen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Probeer eerst even door gewoon op F5 te drukken (of gewoon je pagina vernieuwen) en als het dan niet lukt zou ik het een mod of Rutger vragen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is nieuw, ik denk dat alles nog een beetje op gang moet komen voor het weer werkt zoals het hoorde ;)


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Dat had ik voorheen ook met sommige sites. Dat ligt inderdaad aan je computer. Je moet de instellingen van je beeldscherm even veranderen. Ik heb alleen geen idee hoe je dat moet doen, dat heeft mijn vader toen ooit voor me gedaan. Maar het ligt dus waarschijnlijk gewoon aan de instelling van je beeldscherm (;

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:05 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    nee, alles werkt prima bij mij.


    -

    Baal er wel van dat ik op mijn telefoon geen menu kan aanklikken zodat ik naar het laatst hoofdstuk kan want nu moet ik dus hoofdstuk voor hoofdstuk verder.


    I'm in love with you and all your little things

    heb je misschien niet je internet te ver ingezoomd?


    ©1998