• Ik kan dus blijkbaar perfect een nieuw topic bericht maken, maar ik kan niet reageren in een topic of op een gastenboekbericht, omdat ik gewoonweg geen vak zie om in te typen. Ben ik nu werkelijk blind dat het op een andere plek is gezet met dit nieuw design of is er iets met mijn computer?

    P.S.: Ik vind het nieuw design persoonlijk maar niks :x Het is alvast erg wennen.
    Ik heb even print-screens gemaakt over hoe mijn computerscherm er uit ziet bij een gastenboek of op een topic als ik helemaal naar onder scroll, waar normaal gezien dus de comentarenbalk tevoorschijn moet komen;


    Dit is dus bij een gastenboek, waar ik maar de helft zie en op niets kan klikken of naar beneden meer kan scrollen.


    En dit is bij een forumbericht, waar ik zelfs helemaal niets meer zie.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 17:03 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik zie het wel, misschien ligt het aan je internet browers?
    Bij mij doen de templates het nog niet...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee zelfde plek. Hater.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bij gastenboekberichten staat het vak boven de berichten, in plaats van er onder. Bij topics is het hetzelfde gebleven, dus ik weet niet waarom je die niet kan vinden.

    Iemand anders zei ook al dat ze dat had, op drie verschillende browsers en op verschillende computers.


    Take risks and conquer your fears.

    nerveus schreef:
    Ik zie het wel, misschien ligt het aan je internet browers?
    Bij mij doen de templates het nog niet...


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Krull schreef:
    Bij gastenboekberichten staat het vak boven de berichten, in plaats van er onder. Bij topics is het hetzelfde gebleven, dus ik weet niet waarom je die niet kan vinden.

    Nee, die staat weer onderin. Dat heb ik aangevraagd en is aangepast.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.