• Hoihoi, ik ga aankomende zaterdag (de 13e) naar de Walibi Fright Nights (In Nederland). Ik vroeg me af wie er nog meer ging. En wie is er al eens geweest? Is het echt zo eng als ze zeggen? En is het erg druk op het park? Hoe vond jij het? Is het leuk? Als je er geweest bent, wil je mij er dan iets over vertellen. Ik heb echt superveel zin in zaterdag en ik vraag me echt af hoe het is!

als hier al een topic van is sorry, niet gezien :$
    Xxx ChetUbetcha

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:15 ]

My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

Ik ben er geweest. Het was superdruk. Gelukkig had ik VIP kaartjes, dus hoeft niet in een lange rij te staan. Het is redelijk eng. Gelukkig ben ik voor niks bang, maar ik schrok wel. Vooral toen ik werd vastgehouden door een man met een kettingzaag.

I follow only one rule |

Ik wil daar zoo graag heen! Alleen wilt niemand met mij mee...

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Er is al een topic van, geloof ik!

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Lillojohn schreef:
    Ik ben er geweest. Het was superdruk. Gelukkig had ik VIP kaartjes, dus hoeft niet in een lange rij te staan. Het is redelijk eng. Gelukkig ben ik voor niks bang, maar ik schrok wel. Vooral toen ik werd vastgehouden door een man met een kettingzaag.

die VIP kaartjes zijn toch voor de Haunted Houses? Of ook voor de attracties, want ik heb geen kaartjes voor de haunted houses... is het alleen bij die houses druk of echt overal?

Ik wil wel graag, maar sowieso wil niemand met mij mee + ik spaar tussen 300 en 400 euro, ben nu op weg, dus ik moet niet uitgeven. Volgend jaar maar weer. :W

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik wil ook zooo graag, maar ook met mij wil niemand mee >.<

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Nurgle schreef:
    Ik wil ook zooo graag, maar ook met mij wil niemand mee >.<

Waarom wordt er dan eigenlijk geen meeting georganiseerd? volgens mij zijn er best wat mensen die wel willen maar niemand hebben...

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:16 ]

ChetUbetcha schreef:
    (...)

Waarom wordt er dan eigenlijk geen meeting georganiseerd? volgens mij zijn er best wat mensen die wel willen maar niemand hebben...

Het is erg kortdag en bovendien kan je door de drukte elkaar mislopen, er is weinig tijd om te plannen. Maar jullie kunnen afspreken om samen te gaan, maar als echte "meeting" met een grote meute is bijna onmogelijk voor vrijdag. Hoewel ik graag reclame maak voor jullie. C:

Sverige schreef:
    (...)

Het is erg kortdag en bovendien kan je door de drukte elkaar mislopen, er is weinig tijd om te plannen. Maar jullie kunnen afspreken om samen te gaan, maar als echte "meeting" met een grote meute is bijna onmogelijk voor vrijdag. Hoewel ik graag reclame maak voor jullie. C:

Hmm nou dit jaar wilde ik eerst met een groep van 20 mensen gaan. lukte niet. nu ga ik sws al met een vriendin dus ineens een hele groep erbij gaat nu niet meer... maar hij is er nog 2 weken ofzo dus ik d8 misschien iets voor de mensen die nog wilde en niemand hadden? Ik heb sws nog nooit een meeting georganiseerd, heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen xP maar als er weer iets leuks is waar ik heen wil en veel mensen willen ook kijk ik wel. volgend jaar maak ik misschien wel een meeting. ;)
    nu was het meer als tip maartoch bedankt. en ja je hebt wel gelijk, tis nu nogal kort enzo. maar ik had geen idee of het daar ook druk is enz. :X

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:23 ]

Ik ga naar Fright Nights in het weekend na de vakantie, maar ik ben er ook nog nooit geweest dus ik ben benieuwd (:

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik wil best, misschien ga ik ook. ik weet het nog niet zeker.
    T lijkt mij wel heel leuk. volgens mij schijnt het wel eng te zijn, maar who cares?

My reputation tells me I can do whatever i want!

Op zaterdag wordt altijd de meeste drukte verwacht, en nu zeker met de Fright Nights denk ik

Ik zou in de vakantie ook gaan met een vriendin, maar toen ze me laatst heeft laten barsten (voor de zoveelste keer) ga ik niet meer

Maar veel plezier (:

Ik ben verleden jaar geweest, dat was echt awesome, ik heb volgens mij daar elke 5 secondes een hartaanval gehad xd

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 8:16 ]

Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

ik ben vorige jaar en dat jaar ervoor geweest! het is echt heel gaaf hahaha, ik hoop voor je dat je met iemand gaat die nergens bang voor is, want dan kun je diegene door elkaar schudden als je schrikt c=
    Eigenlijk moet je die poppetjes met een ijskoud gezicht terug kijken als ze naar je staren, dan doen ze meestal niets
    maar als je gaat wegkijken komen ze naar je toe ;d

Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

Ik ga de 14de van deze maand er heen.

[ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:14 ]