• Did you know you were special?



    In Washington D.C. worden de laatste tijd door de media vele gevallen van buitenaards wezen gesignaleerd. Veel mensen verklaren deze media voor gek en niemand verwacht dat er ook maar een kleine kern van waarheid achter zit. Maar die is er wel.


    Dit verhaal gaat over twaalf jongeren die uitverkoren zijn de strijd tussen de Engelen en Demonen die zich vele duizenden jaren geleden afgespeeld heeft te vervolgen. Ieder is geboren met een speciale gave die zich rond hun zeventiende begint te ontwikkelen (denk aan: gedachte lezen, gevoelens kunnen beinvloeden, onzichtbaarheid. Deze tieners zijn nog niet ingedeeld.. maar voor welke kant zullen zij kiezen? Voor de mierzoete Engelen of de in en in slechte Demonen? En willen zij uberhaupt wel vechten?


    Meisjes:

    Engelen:
    1reservering verlopen, nieuwe reservering mogelijk
    2Alisha Briani Delean - PopRocket
    3Ambrose Katniss Evans - XVannila

    Demonen:
    1Hillary Ivy Millens - RememberYoux
    2Mary-Lia Carter - Curlies
    3Nadine Liv Jones - AgentP

    Mensen:
    1Amèlie Ann Dubios - ClaudiaVeer
    ..
    ..



    Jongens:

    Engelen:
    1Dux Alex Josephs - AgentP
    2Niall Connor Lastley - PopRocket
    3..

    Demonen:
    1Caine Fillin Trustcott - PopRocket
    2Gido Owen Howard - Corallo
    3..

    Mensen:
    1David - RedWolf
    ..
    ..


    Regels:
    -Schrijf minstens 4 volledige zinnen. (Het liefst heb ik een link naar een eerdere RPG om dit te controleren!)
    -Let op! Je karakter kan (in overleg) overlijden.
    -16+ mag maar houdt het netjes.
    -Geen Mary Sues.
    -Laatste in een topic opent een nieuwe.
    -Aangezien ik niet altijd online ben zou ik graag een mede eigenaar van deze RPG willen hebben ivm met controleren van de schrijfwijze en regelmaat houden in het openen van nieuwe topics. Als je interesse hebt, meldt het dan even.
    -Gebruik punten, komma's en hoofdletters. Probeer te letten op je grammatica.


    3 dagen niet actief zonder geldige redden = deactivatie of dood karakter

    Begin: Iedere uitverkorene wordt een duif of raaf gestuurd (duif=engel, raaf=demon) met een briefje eraan:
    Beste ..(naam)..,
    U wordt verwacht.
    Gelieve om op 10 september, klokslag 12 middernacht te verzamel bij het oude parkwachtershuisje. Komt u niet, dan achten wij u een zware straf.
    Gegroet,
    Uw nieuwe opperbevelhebber.

    Niemand weet waar het over gaat, maar uiteindelijk gaat IEDEREEN er heen! De mensen zijn toevallige voorbijkomers.


    -PopRocket

    (Er zijn nog rollen beschikbaar: zie Rollentopic)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 23:20 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [Mijn awesome topics!
    Ik schrijf vanmiddag iets, ik heb er nu geen tijd voor]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {And Live While We're Young (: ookal past dat niet echt bij dit topic, nouja MIJN TOPICS, en die kan niemand afpakken... zelfs de topicdief niet XD... sorry ben een beetje meliggg}


    Do what people say you can't.

    Yeah, haha. Ik wacht totdat er iemand heeft gereageerd aangezien ik mens ben.
    heftige nieuwe lay-out trouwens

    [mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ik probeer zo anders wel een begin post te maken, voor mijn perso's dan (; }


    Do what people say you can't.

    Nadine Liv Jones
    Ik loop rustig rond. Een beetje uit verveling. Opeens komt er een raaf op mij af. Eerst schrik ik maar dan zie ik dat hij een briefje bij zich heeft. Ik pak het briefje en mompel de tekst hardop. ''Beste Nadine, u wordt verwacht.'' He? voor wat dan? Ik lees verder. ''Gelieve op 10 september, klokslag 12 middernacht te verzamel bij het oude parkwachtershuisje. Komt u niet, dan achten wij u een zware straf. Gegroet,Uw nieuwe opperbevelhebber.'' Met grote ogen staar ik naar de brief. Wat was dit nou weer?En...Hoe weten ze mijn naam?

    Dux Alex Josephs
    Ik hang een beetje rond als er een duif naar mij toe komt vliegen. Hij heeft een brief bij zich. Ik pak hem en begin te lezen. Ik kijk nog even rond voor ik start. Na snel gelezen te hebben weet ik nou niet echt wat ik moet doen. Ik stop de brief weer in mijn zak en kijk op mijn horloge. 10 september, bijna dus.


    Do what people say you can't.

    -> Mijn Topic's.

    Hillary Ivy Millens
    Ik kijk geirriteerd op als een zacht gekras hoor. Een raaf met een briefje. Met een knipje van mijn vingers laat ik het beest versneld op me af komen, waarna ik het papiertje met vlugge vingers losmaak. Ik wapper met mijn handen zodat het dier wegvliegt. Ik bekijk het briefje. Vannacht om 12en had ik toch niets te doen. En dit zou waarschijnlijk vanwege dat rare tijd gedoe zijn. Ik kon tijd beinvloeden. Dat was nou niet bepaald het gemiddelde 17jarige meisje, dacht ik zo. Ik zag een jongen over straat lopen. Knap! Precies op dat moment komt er een duif op hem afvliegen. Verbaasd speel ik het fragment vertraagd af. Ja, ook een briefje. Ik loop naar hem toe nadat ik de tijd weer normaal had laten lopen. ,,Hai.,,


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    HallowsEve schreef:
    [Mijn awesome topics!
    Ik schrijf vanmiddag iets, ik heb er nu geen tijd voor]


    [omg, sorry. Bekijk je rol en zie dat jij ook tijd had.

    Nu ik keek naar de tijd zag ik dat je hem na mijn rol nog aangepast en had jij volgens mij daarvoor een andere kracht. Nu ben ik in de war ): ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 21:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [srry wat later pc deed raar. Let's start with Alisha.]

    Alisha Briani Delean

    Ik zat helemaal in mijn boek gedoken toen ik iets of iemand op mijn raam hoorde tikken. Wat raar! Ik heb nota bene de zolderkamer. Met tegenzin leg ik mijn boek weg en loop naar het raam. Ik schuif mijn lichtroze gordijn opzij.. maar er staat niemand voor mijn raam. En het konden de takken van een boom niet zijn want die boom stopte 2 meter naar beneden. Ik wil net weglopen als het getik zich voortzet. Nog een keer kijk ik door het raam en dit keer zie ik iets wits heen en weer vliegen langs de zijkant van mijn kozijn: een duif. Het beestje heeft een briefje in zijn snavel en ik open mijn raam om het briefje te pakken. Snel las ik het door. Wat was dit voor deftig geschreven ding? Wie.. wat.. opperbevelhebber? What the.. Maar nog raarder. Hoe wist deze mijn naam?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Boehoe, ga eens snel naar dat jullie elkaar ontmoeten. Ik wil graag langslopen haha

    Dux Alex Josephs
    Er komt een meisje op mij aflopen. Ze had ook zo'n soort briefje maar dan van een raaf gekregen. ''Euhm.. Hoi?'' probeer ik. Ik besluit door te vragen naar het briefje. ''Weet jij wat dit is?'' Ik wapper met het briefje voor haar gezicht.


    Do what people say you can't.

    Ivy Hillary Millens
    Ik haal mijn schouders op. ,,Ik heb echt totaal geen idee. Maar ik dacht, ik heb s nachts toch niks te doen. Ik ben Ivy, trouwens.,, Ik glimlach even. Dat briefje maakte me niet zo veel uit. ,,Misschien heeft het iets met dit te maken?,, ik wist niet of het slim was om het aan een wildvreemde te laten zien. maar ja. Ik gooide het briefje omhoog en liet het toen vertraagd naar beneden zakken. Ik griste het gemakkelijk uit de lucht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dux Alex Josephs
    ''Dux.'' zeg ik. ''Mijn naam dan.'' Ik glimlach even. Eigenlijk voel ik mij niet zo op mijn gemak. Ik bedoel, is het normaal dat er eerst een duif op je af komt vliegen met een brief da je vannacht om 12 uur bij het parkwachtershuisje moeten komen en er een meisje tegen over mij precies hetzelfde gebeurd maar dan met een raaf? Nee toch? Ik kijk naar het briefje. Hij valt redelijk langzaam. Ik doe haar na maar bij mij valt 'ie veel langzamer. Wacht even, zoiets had ik ook, nouja bijna. Als ik iemand in de ogen aan keek ging diegene altijd raar doen... Toch voelt het niet helemaal goed.


    Do what people say you can't.