• Hoi hoi,
    ik wil mijn verhalen graag afschermen omdat ik niet wil dat een vriendin van me die zonder acount toch op quizlet zit, mijn verhalen kan lezen. Ik vind het denk ik gewoon eng als bekenden lezen wat ik op mijn hart heb. Schrijven is zo ontzettend persoonlijk and I'm not ready to share it already. Dussssss.... Hoe kan ik het afschermen? Ik weet namelijk dat het wel mogelijk is maar ik heb geen idee hoe...

    Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!


    -xx


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Alleen mensen van Q kunnen jouw story lezen, niemand anders. De site is afgeschermd voor mensen die geen user zijn!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Alleen mensen van Q kunnen jouw story lezen, niemand anders. De site is afgeschermd voor mensen die geen user zijn!

    ik denk het niet.

    OT: instelling- privacy en dan kies je wat je wilt.
    je kan zelfs je profiel verbergen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:37 ]


    -

    Instellingen -> Privacy -> Verberg mijn profiel voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl & Verberg mijn creaties voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl aanvinken en opslaan.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:37 ]

    Camui schreef:
    Instellingen -> Privacy -> Verberg mijn profiel voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl & Verberg mijn creaties voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl aanvinken en opslaan.


    Tears are words the heart can't say.

    Mockingjayz schreef:
    (...)
    ik denk het niet.


    Altijd als ik op Q wil kijken zonder dat ik ingelogd ben, kan ik bijna nergens bij op wat Poll's na. Ö Ik weet niet of ik mijn profiel heb afgeschermd, want ik kom er nooit op als ik offline ben. Hmm, raar. Ik denk dat het automatisch is dan?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zoals sommige zeggen kan je bij Privacy ervoor kiezen je profiel en creaties op privé te zetten voor niet leden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sverige schreef:
    (...)

    Altijd als ik op Q wil kijken zonder dat ik ingelogd ben, kan ik bijna nergens bij op wat Poll's na. Ö Ik weet niet of ik mijn profiel heb afgeschermd, want ik kom er nooit op als ik offline ben. Hmm, raar. Ik denk dat het automatisch is dan?

    ik kan gewoon alle story's lezen als ik niet ben aangemeld.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ach, ik zie het al: fout advies, ik had het al ingesteld maanden geleden. Sorry! :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Memoria schreef:
    (...)
    ik kan gewoon alle story's lezen als ik niet ben aangemeld.


    Zie nieuw bericht: ik had het al maanden geleden bij mijn profiel ingesteld, en daar kijk in alleen op als ik offline ben. c;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Zie nieuw bericht: ik had het al maanden geleden bij mijn profiel ingesteld, en daar kijk in alleen op als ik offline ben. c;

    ah ok(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Camui schreef:
    Instellingen -> Privacy -> Verberg mijn profiel voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl & Verberg mijn creaties voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl aanvinken en opslaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, ik vind het ook verschrikkelijk als mensen dat ik persoonlijk ken mijn stories lezen (mijn stories van vroeger toch, nu ben ik nog maar sinds vannacht aan een nieuwe begonnen)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Dankjewel iedereen!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Aangezien je antwoord hebt: slotje. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury