• Ik weet niet of dit al op deze site staat(ik heb het nog niet gezien), maar ik zat te denken aan een 'random' knop.
    Als je dan op die knop klikt komt er gewoon een quiz , forum of story te voorschijn. En misschien is het dan wel wat voor jou.

    Zo krijgen accounts misschien ook wel meer aandacht voor hun verhalen en is het voor mensen die verhalen zoeken ook leuker om te zoeken.

    Idee is dus :

    'Random' knop en als je daar op klikt , lijdt hij jou gelijk naar een quiz , story , forum , gedicht of poll.


    Ik ben benieuwd of jullie het ook leuk lijkt en of Q' er misschien wat mee kan doen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Danmarks Dynamite.

    Die is er al...


    Food.

    Uhh die heeft Quizlet al.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 14:12 ]


    Shoganai i ne~

    Als je op het woord 'stories' of 'quizen' gaat staan in de banner, is er ook een optie 'willekeurig'
    ik ben dus tegen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ga eens met je muis over de blauwe balk hierboven.
    Je kan daar op willekeurige quiz, story, poll en gedicht klikken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat bestaat al. Als je met je muis over Stories gaat komt er zo een pop-up dingetje en daar staat tussen 'Willekeurige story' als je daar op klikt kom je bij en willekeurig verhaal. En dan is ook bij; Quizzen, Polls en gedichten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bestaat er al, Als je boven in de banner met je muis bij stories, of quizzen erop hangt krijg je "willekeurige ..." (:

    Zulke knoppen bestaan al. Als je in het menu (blauwe balk) met je muis op Quizzen, Stories, Polls of Gedichten gaat staan (dus niet klikken!) krijg je een menu waar in staat Willekeurige ... (Poll, gedicht, etc.)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bovenaan op de site, in dezelfde balk waar forum staat. Even met je muis op stories staan en dan op willekeurige storie. Ditzelfde geldt voor quizzen, polls en gedichten.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zoiets is er al inderdaad, maar als je een algemene wilt, ik weet niet wat het punt daarvan is. En als je naar een random profiel wilt gaan, de mijne kun je altijd aanklikken.
    -kidding.
    Maar daarom staat er een lijst van leden hiernaast waarop je kunt klikken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okay , als jullie het zo zien. (:
    dan is het goed , haha.


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb je topic even in het juiste subforum gezet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat wist ik niet eens :W.


    The odds are néver in our favor.

    Ik denk dat ze bedoelt dat, je niet weet wat er komt, als je in de banner bij story's bijvoorbeeld klikt, krijg je inderdaad een willekeurige story, maar ik denk dat hier wordt bedoelt, dat er 1 knop is en je weet dan niet wat er komt, de ene keer een story de andere keer een quiz, of zit ik er nu helemaal naast?


    ©1998