• Maar ik moet het vragen: Wat is RPG?
    Ik ben bijna een jaar non-actief geweest en sinds deze week 'zit' ik dus weer op Q, maar er zijn dus veel dingen veranderd. Ik voel me stom, haha
    (krul)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Dat had ik ook toen ik na bijna een jaar afwezigheid terugkwam. RPG staat voor Role Playing Game geloof ik. Ik doe het zelf niet dus ik snap er verder ook weinig van.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Dat had ik ook toen ik na bijna een jaar afwezigheid terugkwam. RPG staat voor Role Playing Game geloof ik. Ik doe het zelf niet dus ik snap er verder ook weinig van.


    Ja, ik bekeek die reactie's eens en had zoiets van 'what the heck is dit?'


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Role Playing Game.
    Je maakt een character aan en zo speel je met vele anderen in een verhaal.
    Ben je trouwens in een topicbui? haha.

    Silverlance schreef:
    Role Playing Game.
    Je maakt een character aan en zo speel je met vele anderen in een verhaal.
    Ben je trouwens in een topicbui? haha.


    Jaaaaaa, het is lang geleden hé! Dus ik moet er weer inkomen(cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    role playing game en ik ben ook nog niet vet lang terug en ik was ook echt zo van o___________o
    Ik snap ook het hele gedoe er niet echt van maarja ;)


    The soul needs autumn.

    Je hebt overigens wel een grote topicbui, of niet?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Je hebt overigens wel een grote topicbui, of niet?


    Haha, ja zoals ik al tegen Silverlance zei: het is lang geleden, dus ik moet er weer inkomen:Y)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cherish schreef:
    role playing game en ik ben ook nog niet vet lang terug en ik was ook echt zo van o___________o
    Ik snap ook het hele gedoe er niet echt van maarja ;)


    Ja, heel het forum staat vol met die dingen. Ik had echt iets van 'wat is dit?' haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Zoals er al vaker is gezegd gaat het om Role Playing Game. Je doet dan alsof je iemand anders bent en speelt mee in een verhaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Zoals er al vaker is gezegd gaat het om Role Playing Game. Je doet dan alsof je iemand anders bent en speelt mee in een verhaal.


    Ik vind het toch maar iets raar(krul)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    CyberLord schreef:
    Zoals er al vaker is gezegd gaat het om Role Playing Game. Je doet dan alsof je iemand anders bent en speelt mee in een verhaal.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ik vind het toch maar iets raar(krul)


    Eigenlijk is het alsof je een verhaal schrijft. Maar dan met heel veel mensen :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cupidity schreef:
    (...)

    Ik vind het toch maar iets raar(krul)

    Het is echt leuk om te doen alsof je iemand anders bent. Probeer het anders eens? Assassin heeft een RPG waarin je mee kunt doen totdat je niet meer wilt. Het is een hotel dus als je incheckt doe je mee, als je uitcheckt ben je gestopt met de RPG. Als je interesse hebt zet ik de link hier wel neer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Eigenlijk is het alsof je een verhaal schrijft. Maar dan met heel veel mensen :')


    Oké, hmmm lijkt me niets voor mij(cat)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    CyberLord schreef:
    (...)
    Het is echt leuk om te doen alsof je iemand anders bent. Probeer het anders eens? Assassin heeft een RPG waarin je mee kunt doen totdat je niet meer wilt. Het is een hotel dus als je incheckt doe je mee, als je uitcheckt ben je gestopt met de RPG. Als je interesse hebt zet ik de link hier wel neer.


    Ik heb bang dat ik er niets van ga kunnen... hahahah


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."