• Ik vind (groene) pesto zo lekker! En dus vroeg ik me af of jullie nog recepten weten met dat 'ingredient'?

    Ik ken zelf
    - Pesto, mozerella en tomaat bij elkaar (los of op een broodje)
    - Pesto pasta (recept uit een pasta boek)

    Maak me blij met een pesto recept *O*

    Bah, ik vind dat zo vies. ;c


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ouuuhh, super handige topic! Ik zou ook graag meer recepten weten met pesto! Omnomnom! :D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    Ouuuhh, super handige topic! Ik zou ook graag meer recepten weten met pesto! Omnomnom! :D
    Ken jij nog meer combinaties met pesto? =D

    Ik heb een site met 20 verschillende pesto recepten, ik zal het even zoeken^^
    http://www.mijnreceptenboek.mobi/recepten/pesto/

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 18:21 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een tosti met gesmolten kaas en pesto (mogelijk met uitjes)? :Y)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 18:22 ]


    You are beautiful, you are love.

    Pizza?


    Your make-up is terrible

    I dunno, weet alleen dat het vaak bij spaghetti zit en ik er dood van ga :Y).


    i put the fun in funeral

    Memoria schreef:
    Ik heb een site met 20 verschillende pesto recepten, ik zal het even zoeken^^
    http://www.mijnreceptenboek.mobi/recepten/pesto/


    Ohh super handig!

    @Omnivium; lijkt me lekker! Ga ik eens uitproberen [:
    @Nikki; Ja, dat is een goede ;o

    Chips met pesto en mozzarella smaak, jummie!! (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Audacity schreef:
    I dunno, weet alleen dat het vaak bij spaghetti zit en ik er dood van ga :Y).

    In de spaghetti bedoel je? Of bij de spaghetti? Ben je dr echt zo allergisch voor dan?

    Krull schreef:
    (...)

    Ohh super handig!

    @Omnivium; lijkt me lekker! Ga ik eens uitproberen [:
    @Nikki; Ja, dat is een goede ;o


    Morazella met pesto is nog lekker op pizza haha. Misschien kan je ook proberen om je eigen salade ervan te maken, lekker kokkerellen


    Your make-up is terrible

    Koude pasta met blokjes ham, fijne kersttomaatjes, een beetje olijfolie en pesto. Ik doe het wel met rode pesto en als extra'tje durf ik er ook zongedroogde tomaatjes bij doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het altijd lekker om tomatensaus, kaas en pesto op een stukje stokbrood te doen en dan in de over te doen. Je kunt er eventueel ook nog paprika of tomaat bij doen. ^^

    Assassin schreef:
    (...)

    Morazella met pesto is nog lekker op pizza haha. Misschien kan je ook proberen om je eigen salade ervan te maken, lekker kokkerellen

    Ik vind mozerella pizza altijd zo machtig ;x Gesmolten mozerella is niet zo mijn ding x'D. Salade! Nog een goed idee. Ik ga het allemaal maar eens opschrijven =3

    Kip pesto! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'