• 1. Live While We’re Young
    2. Kiss You
    3. Little Things
    4. C’mon, C’mon
    5. Last First Kiss
    6. Heart Attack
    7. Rock Me
    8. Change My Mind
    9. I Would
    10. Over Again
    11. Back For You
    12. They Don’t Know About Us
    13. Summer Love
    14. She’s Not Afraid
    15. Loved You First
    16. Nobody Compares
    17. Still The One

    Dit is het Yearbook, dus er zitten 4 liedjes in die er niet in zitten bij de normale versie. Het is echt, want het staat in de officiële webshop!

    Eerst I want & I wish, en nu I Would. Dat valt me echt op, LOL.


    life is awesome

    Oczy schreef:
    Waarom willen zoveel mensen Torn op een album? :8

    Omdat een studio versie mooier is dan een 'live' versie misschien? Je weet wel, zonder gegil van fans tussendoor en zo. :8

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:27 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MustBeLove schreef:
    Eerst I want & I wish, en nu I Would. Dat valt me echt op, LOL.


    Op het volgende album komt vast I Could te staan. Maar wat mij op valt, is C'mon, C'mon want dat is toch frans?


    Physics is awesome

    Ik had eerst niet door dat dit over 1D's nieuwe album ging x'p
    Ik vind de naam echt verschrikkelijk, en ik denk niet dat hun hele 'het wordt volwassener' theorie klopt, maar hopelijk wordt hij toch nog leuk^^


    The soul needs autumn.

    Oczy schreef:
    (...)

    Op het volgende album komt vast I Could te staan. Maar wat mij op valt, is C'mon, C'mon want dat is toch frans?

    Ik denk eerder dat het word bedoeld als come'on, want C'mon is geen normaal frans woord lol.

    Maar ik vind het een beetje van die standaard titels, maarja ik ben benieuwd.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind de titels eigenlijk wel goed klinken ^^
    So curious!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 20:35 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb hun eerste cd en daar heb ik spijt van, die 15 euro had ik beter kunnen besteden. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    waarom staat er geen lied die "take me home" heet?
    en tja, torn mocht er ook opstaan.
    Ik ga niks zeggen over hun names want toen ik LWWY zag, vond ik het ook naar niks klinken, maar het bleek een super leuk lied te zijn.


    -

    Mockingjayz schreef:
    waarom staat er geen lied die "take me home" heet?
    en tja, torn mocht er ook opstaan.
    Ik ga niks zeggen over hun names want toen ik LWWY zag, vond ik het ook naar niks klinken, maar het bleek een super leuk lied te zijn.

    Dat is idd ook wel vreemd, dat er niks Take me home heet.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oczy schreef:
    (...)

    Op het volgende album komt vast I Could te staan. Maar wat mij op valt, is C'mon, C'mon want dat is toch frans?


    I want, I wish, I would, I could, I should, I shall, I will, hahahah omg daar kunnen ze nog een heel album mee maken.

    C'mon is van Come on :3


    life is awesome

    MustBeLove schreef:
    (...)

    I want, I wish, I would, I could, I should, I shall, I will, hahahah omg daar kunnen ze nog een heel album mee maken.

    C'mon is van Come on :3


    Dat dacht ik dus al van I want, I wish, I would, I could etc maar ik vind het wel een beetje een rare afkorting, dan.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus al van I want, I wish, I would, I could etc maar ik vind het wel een beetje een rare afkorting, dan.


    Volgens mij is C'mon wel een normale afkorting in Engeland, haha. Ik heb het in ieder geval best vaak gelezen op sites en zo (:

    Rhinestone schreef:
    (...)

    Volgens mij is C'mon wel een normale afkorting in Engeland, haha. Ik heb het in ieder geval best vaak gelezen op sites en zo (:


    Nou, ik dus niet. Vandaar dat ik meteen aan Frans moest denken, waarom ik die link legde weet ik ook niet precies.


    Physics is awesome

    hebben jullie hem ook al gereserveerd bij bol.com? ;a


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    dutchhoran schreef:
    hebben jullie hem ook al gereserveerd bij bol.com? ;a


    Nee, maar bedoel je het yearbook of de album?


    Physics is awesome