• Heel makkelijk
    Je plaatst een foto van je slaapkamer of je beschrijft hoe die eruit ziet en de persoon na je geeft deze een cijfer

    ;3

    Haha, ik had ooit eens een voor & na foto gemaakt toen ik opgeruimd had. Hier is de na:



    Let niet op alle knuffelbeesten, ik ben gehecht aan ze c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ik mag jouw kamer ^^


    oke die foto is een beetje klein en hij is gemaakt vlak na een verbouwing. sws is het niet het huis waar ik meestal ben, gwn ons 2e huis... maar goed ik had nix beters xD


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Een tussendoor: ik ga geen foto van mijn kamer maken, dat vind ik te veel moeite! Mag je niet iets van internet doen? Rate de kamer is met bijna elke ruimte te doen, toch? Ach ja, jouw regels. Zal kijken of de foto lukt, haha. Mag het edit ook een kamer zijn in dezelfde stijl/sfeer met beschrijving?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Naar mijn smaak een beetje saai x3, maar wel lekker veel ruimte.

    Mijn kamer is een teringzooi ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sverige schreef:
    Een tussendoor: ik ga geen foto van mijn kamer maken, dat vind ik te veel moeite! Mag je niet iets van internet doen? Rate de kamer is met bijna elke ruimte te doen, toch? Ach ja, jouw regels. Zal kijken of de foto lukt, haha. Mag het edit ook een kamer zijn in dezelfde stijl/sfeer met beschrijving?

    jah tuurlijk ;p