• okee
    ik heb dus denk ik een probleem
    ik ben een keer begonnen met een mesje
    in me haar beginnen te snijden
    het is nu ook een heel stuk korter
    ik denk dat ik nog op kan houden maar
    het voelt gewoon ook goed achtig!
    het word egt een probleem
    ik ben echt al heeeeeel veeel haar kwijt
    ik kan wel op houden
    denk ik
    maar ik heb zon gevoel dat ík niet wil
    maar i kzelf wil het weer wel
    ik weet niet wat er aan de hand is
    en ik blijf graag anoniem


    xxx haar probleem!

    jezus
    ik vraag hier om hulp en ik word hier afgezeken!
    ik heb er egt last van durf naar niemand toe!
    denk ik hier geholpen te worden maar nee hoor
    ik ga al weer weg
    en ik snij me haar dr af
    ik knip het niet!

    GOOD BYE

    Waarom snij je je haar dan ook af ? :-)

    (...)
    Ben eigenlijk geen mod meer, kan elk moment worden ont-mod :]

    ¬¬


    Oké dan, dat maakt alles goed natuurlijk..

    Ooooooooooow eef dan kan ej eindelijk laten gaan!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Sorry hoor, maar je bent toch mod hé
    Moet je dan geen mensen hélpen in de plaats dan ze uit te lachen?! :S


    LAAT HAAR!

    Verdomme,praat niet zo tegen haar&btw ze is binnekort geen mod meer,dus wtf zeik je nou?En hallooo dit is AANDACHT!Er is een verschil tussen een probleem en aandacht&als het een probleem was,zou dat kind niet zo reageren,maar gewoon kalm blijven en zeggen; nou hier heb ik dus niks aan,toch bedankt!Maar als je kwaad gaat reageren,dan is het logisch dat dit een kwestie van aandacht is!Wtf nog een keer grote bek tegen Eef hea?Oh my god dan ben je nog niet van me af!


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Oké dan, dat maakt alles goed natuurlijk..

    pff ¬¬
    doe niet moeilijk.

    (...)

    LAAT HAAR!

    Verdomme,praat niet zo tegen haar&btw ze is binnekort geen mod meer,dus wtf zeik je nou?En hallooo dit is AANDACHT!Er is een verschil tussen een probleem en aandacht&als het een probleem was,zou dat kind niet zo reageren,maar gewoon kalm blijven en zeggen; nou hier heb ik dus niks aan,toch bedankt!Maar als je kwaad gaat reageren,dan is het logisch dat dit een kwestie van aandacht is!Wtf nog een keer grote bek tegen Eef hea?Oh my god dan ben je nog niet van me af!


    Aaaaaaaah go siham :3

    (...)

    Sorry hoor, maar je bent toch mod hé
    Moet je dan geen mensen hélpen in de plaats dan ze uit te lachen?! :S

    k vind wel dat je gelijk hebt!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Ooooooooooow eef dan kan ej eindelijk laten gaan!!

    juist =D

    (...)

    Aaaaaaaah go siham :3


    x] ja dat kind oet dr bek tegen je houden!En btw waarom reageerd ze dan op jou als je er grapjes over maakt?Ik doe het ook,PUKKELxDING ook&Annelies ook,dus wtf alleen tegen jou zeiken omdat je mod bent?Stom wijf >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    LAAT HAAR!

    Verdomme,praat niet zo tegen haar&btw ze is binnekort geen mod meer,dus wtf zeik je nou?En hallooo dit is AANDACHT!Er is een verschil tussen een probleem en aandacht&als het een probleem was,zou dat kind niet zo reageren,maar gewoon kalm blijven en zeggen; nou hier heb ik dus niks aan,toch bedankt!Maar als je kwaad gaat reageren,dan is het logisch dat dit een kwestie van aandacht is!Wtf nog een keer grote bek tegen Eef hea?Oh my god dan ben je nog niet van me af!


    OMG, man, hoor jezelf nu eens bezig, man jij gééft haar dan toch lekker weer aandacht, en amai, ik was tegen haar bezig, niet tegen jou hoor. En trouwens, ze is nog áltijd mod, dus mag ze nog wel eventjes vriendelijk doen, don't you think
    Of er gwn een slot op zetten

    (...)

    x] ja dat kind oet dr bek tegen je houden!En btw waarom reageerd ze dan op jou als je er grapjes over maakt?Ik doe het ook,PUKKELxDING ook&Annelies ook,dus wtf alleen tegen jou zeiken omdat je mod bent?Stom wijf >.<

    jaaaa pff. discriminatie?
    maargoed. Ze snappen allemaal niet dat dit puuuuur aandacht is :]

    (...)

    x] ja dat kind oet dr bek tegen je houden!En btw waarom reageerd ze dan op jou als je er grapjes over maakt?Ik doe het ook,PUKKELxDING ook&Annelies ook,dus wtf alleen tegen jou zeiken omdat je mod bent?Stom wijf >.<


    Je kan het ook gewoon eens vragen hoor, ik bijt niet Ö

    okee wij hebben ene vraag
    je snijd je haar eraf hea??
    maar dat zien mensen toch want je hebt dan opeens korter haar..
    of niet??
    misschien moet je gewoon annoniem met iemand gaan praten die weten er vast wel wat op
    veel succes

    (...)

    OMG, man, hoor jezelf nu eens bezig, man jij gééft haar dan toch lekker weer aandacht, en amai, ik was tegen haar bezig, niet tegen jou hoor. En trouwens, ze is nog áltijd mod, dus mag ze nog wel eventjes vriendelijk doen, don't you think
    Of er gwn een slot op zetten


    Dat bepaald ze zelf,dus wtf jij gaat haar niet de les lezen >.< als zij er lol om heeft,laat haar,als zij er van op de grond ligt,laat haar!Ze is ook alleen maar vrijwillig mod geworden en dat wil niet zeggen dat je iemand niet een keer flink mag afzeiken of uitlachen!Jezus je doet alsof een mod een soort van god moet zijn die altijd braaf is >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Dat bepaald ze zelf,dus wtf jij gaat haar niet de les lezen >.< als zij er lol om heeft,laat haar,als zij er van op de grond ligt,laat haar!Ze is ook alleen maar vrijwillig mod geworden en dat wil niet zeggen dat je iemand niet een keer flink mag afzeiken of uitlachen!Jezus je doet alsof een mod een soort van god moet zijn die altijd braaf is >.<


    Nee, maar wel een goed voorbeeld
    en mss ook een béétje menselijk..