• Ik werd net gebeld door een van de managers van mijn droooooooombaan *uhum*
    > Hoi Jacco! Alles goed?
    < Ja hoor!
    > Ja, met mij niet, want ik mis m'n personeel

    Like wtf. Ik heb eergisteren nog gebeld met een andere manager dat ik niet op zaterdag én zondag wilde werken, omdat ik dat niet redt met huiswerk etc. en hij zei dat hij me van de zaterdag af zou halen...
    Het is hun fout, zij moeten beter communiceren, en dan mij een beetje erover aanspreken (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wauw, wat een fail.
    En nogal lullig om dat zo tegen jou te zeggen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 14:12 ]

    Oh my god, slechte communicatie. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weird, is wel hun fout, ja.


    The odds are néver in our favor.

    Rare mensen en zeer slechte communicatie. Heb je niet gezegd, morgen ben ik er weer dus zolang hoef je mij niet te missen.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Rare mensen en zeer slechte communicatie. Heb je niet gezegd, morgen ben ik er weer dus zolang hoef je mij niet te missen.
    Ik zei: 'Eergisteren heb ik met Yusuf gebeld, en hij zei dat hij me van de zaterdag af zou halen. Morgen ben ik er weer'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik zei: 'Eergisteren heb ik met Yusuf gebeld, en hij zei dat hij me van de zaterdag af zou halen. Morgen ben ik er weer'


    Je bent beleefd gebleven, ik weet niet of ik dat had gekund. En ik wilde bij de Mac gaan werken maar bij nader in zien misschien is bij de post werken wel veel leuker.


    Physics is awesome

    Mijn baas kan ook soms heel erg lullig uit de hoek komen, maarja, zij is een Amsterdamse dus ze weet niet beter :')


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn baas kan ook soms heel erg lullig uit de hoek komen, maarja, zij is een Amsterdamse dus ze weet niet beter :')

    Nou bedankt :W.


    The odds are néver in our favor.

    Hoe droog doet die vent.

    Wat een lullo.


    26 - 02 - '16

    Lioncourt schreef:
    Wauw, wat een fail.
    En nogal lullig om dat zo tegen jou te zeggen.


    Life is full of fake people

    HAHAHA GEWELDIG!
    Ik ben gewoon perfecte medewerker dus ik word nooit zo behandeld/benaderd(A)
    Arnhemse McDonald'sen zijn gewoon awesomer*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sverige schreef:
    Oh my god, slechte communicatie. >.<


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.