• Heb ik gespaard voor een spel, blijkt dat ik eerst een ander spel moet kopen voordat ik die kan spelen.
    Kan ik nog langer wachten :(
    Ik wilde dus Sims 3 Bovennatuurlijk kopen, moet ik daar dus eerst sims 3 pc voor hebben, en ik heb hem alleen voor op de wii. ZUCHT. en Sims 3 bovennatuurlijk is er niet voor op de wii.
    Nu heb ik dus dat geld gespaard maar ik kan er niks mee...
    En als ik er niks van koop en ga 'sparen' geef ik het later toch weer uit aan eten of zo O.o

    * Ik weet totaal niks nuttigs
    * Ik kan niet geven aan goede doelen (ik kan het niet overmaken of zo omdat ik geen pasje heb en ik geef eigenlijk bijna al mijn geld uit aan goede doelen met collectes enzo)
    * Het wordt heel moeilijk om geld uit te geven op internet omdat ik geen pasje heb...

    Dus... wat zal ik doen? Kunnen jullie mij een Sims spel aanraden? Ik heb Sims 3 Wii, en sims onbewoond eiland Wii.
    Het liefst wil ik dus een sims spel voor op de pc, maar ik weet niet echt welke. Ik heb nu 13,-, maar ik krijg er ergens dit weekend 22 euro bij (lang leve de klusjes)...


    Dus... Welke zal ik doen...?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 11:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hem ergens gratis downloaden :'D?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is een siper spel, Sims 3! Gewoon doen. Het is altijd zo, met elke Sims voor de pc, dat je eerst de Sims 3 moet kopen voordat je uitbredingspaketten kan installeren bovenop de reguliere Sims.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Het is een siper spel, Sims 3! Gewoon doen. Het is altijd zo, met elke Sims voor de pc, dat je eerst de Sims 3 moet kopen voordat je uitbredingspaketten kan installeren bovenop de reguliere Sims.


    dat weet ik maar k was het even vergeten.
    Dus dat ik dan Sims 3 nu ga kopen en dan later die ander? :D

    Ik heb hele slechte ervaring met downloaden, ik koop ze liever (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    dat weet ik maar k was het even vergeten.
    Dus dat ik dan Sims 3 nu ga kopen en dan later die ander? :D

    Ik heb hele slechte ervaring met downloaden, ik koop ze liever (:


    Ik zou kopen en later het uitbredingspakket. Kijk eerst of je Sims 3 leuk vindt. Het is heel erg duur, dusprobeer eerst een preview of bij iemand die je kent die het spel heeft, anders is het een dure miskoop.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Ik zou kopen en later het uitbredingspakket. Kijk eerst of je Sims 3 leuk vindt. Het is heel erg duur, dusprobeer eerst een preview of bij iemand die je kent die het spel heeft, anders is het een dure miskoop.


    Dat is waar, ik ken het natuurlijk wel een beetje door de Wii, maar volgens mij gaat het voor mij helemaal om dat ene uitbreidingspakket :)
    ik zal wel even een preview opzoeken op youtube of zo


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ik heb gekeken, hij lijkt me heel leuk (:
    Voor 30 euro bij de winkel bij mij in de buurt (even opgezocht hoe duur hij was daar)
    Goede prijs?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Dat is waar, ik ken het natuurlijk wel een beetje door de Wii, maar volgens mij gaat het voor mij helemaal om dat ene uitbreidingspakket :)
    ik zal wel even een preview opzoeken op youtube of zo


    Dat is slim! Ik had het spel - per ongeluk weggegooid bij het verhuizen, kill me - dus je kan me wel wat vragen als je wat wilt weten. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flitwick schreef:
    ik heb gekeken, hij lijkt me heel leuk (:
    Voor 30 euro bij de winkel bij mij in de buurt (even opgezocht hoe duur hij was daar)
    Goede prijs?


    Voor Sims 3? SPOTGOEDKOOP. Je betaalt er snel 50 of 60 euro voor o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jeeeeeh (:
    Stond op internet 30 euro dus hopen dat ook zo is


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zou het sowieso doen! Want het is heel goedkoop voor Sims 3 - goed gecheckt dat het die is? - je betaalt je er normaal blauw aan! Dan kan je veel sneller een uitbreidingspakket kopen. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb Sims 3 nu dus gekocht voor 30 euro.
    Yeaaah, het is hem wel (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel