Het valt mij op dat bijna nooit een andere story dan een 1D fanfic de top haalt, en onder en groot gros van users op Q die NIET alleen maar 1D fanfic's wil lezen (of geen), maar wel een top willen met leuke stories.
Nu had ik het idee dat een aparte top voor (1D) fanfic's een optie zou zijn. Of voor fanfiction's, dat zou ook nog kunnen. Anyway: doordat je kan aanvinken of je story een fanfiction is, kan het systeem zo gaan werken dat "ie dan automatisch gereguleerd wordt dat de story alleen in de top voor (1D) fanfiction's komt. Alles wat NIET onder fanfic's valt, kan worden gereguleerd worden dat het in de normale top komt.
Uitereraard moet dat nog worden uitgewerkt, als het al gebeurt, en dat is niet aan mij. Maar het idee voor een aparte Fanfic top zou wellicht een mogelijkheid zijn.
Wat vinden jullie ervan? Voordelen en nadelen?
Voordelen: Andere stories kunnen nu makkelijker in de top komen.
Nadeel: Niet iedereen vinkt aan of hij of zij een fanfiction heeft, waardoor het alsnog in de reguliere top zal kunnen vallen.
Titel moet eventueel aangepast worden in: Top Stories Fanficiton. Sorry, bedacht ik mij pas ná plaatsen topic.
[ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:52 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife