• Ik wil weten van de mensen die bij TH 14 juni hebben geslapen dit weten, hebben jullie die vrouw zien opstaan en die tegen die beveiligngsagente tekeer was gegaan toen die zei 'Put your ass down'???

    Ben ik nieuwsgierig naar x']

    Ik bleef neit slapen x'D
    Ik bn zelfs neit naar het concert geweest :'(


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik bleef ook niet slapen xD

    En dat moet denk ik wel grappig geweest zijn xD
    Put your ass down XD


    Let the Night embrace you

    ik mocht niet slapen -.-'

    heeft niemand dan mijn mammie zien opstaan x']

    Uh, nee ik bleef niet slapen,, mogt niet,, Maar daar zat me vader mee, want hij moet om 5 ur gaan opstaan >.<
    Maar hoezo ging je moeder tekeer tegen die gast dan?!
    [/Nieuwsgierig]


    Dunno ><

    Uh, nee ik bleef niet slapen,, mogt niet,, Maar daar zat me vader mee, want hij moet om 5 ur gaan opstaan >.<
    Maar hoezo ging je moeder tekeer tegen die gast dan?!
    [/Nieuwsgierig]


    Ze was echt enorm hystersies aan het doen, het leek wel een concentratie kamp, want je hoorde de jeremy's en die andere een soundcheck doen en dan dacht iedereen dat het TH was en begon dan naar voren te rennen, op een gegeven moment begon dat wijf te schreeuwen tegen iedereen put your ass down. En mijn moeder haar benen sliepen dus ging ze even staan, begon ze ook tegen mijn moeder te schreeuwen en mijn moeder had zoiets van; wie denk je wel niet dat je bent! Iedereen heeft hier eerlijk voor zijn kaartje betaald, het is geen concentratie kamp, en al dat soort dingen, daarna was ze veel aardiger x']