• Eergisteren was er een jongen uit de klas 'ziek'. Iedereen vroeg bij Frans -gisteren- waar hij was die dag ervoor. Bleek dus dat zijn vader kanker had en een kleine uitzaaiing. Zijn vader moest de zelfde dag geopereerd worden. De klas kon in het begin niets anders doen dan stil zijn en hem vol medelijden aankijken...
    Vandaag kreeg ik weer vervelend nieuws te horen: Mijn oude aardrijkskunde leraar die ik in de 1e had heeft een tumor in zijn hersenen, maar gelukkig goedaardig. Ze hebben hem vandaag geopereerd D:.Ik had het gehoord van een paar vrienden, die zitten nog in mijn 'oude' klas en hebben hem als leraar. Heel leuk als je dat allemaal te horen krijgt 2 dagen ._.

Jullie nog iets te melden :c?

[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 18:33 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Meh. Ik heb ook net te horen gekregen dat m'n tante borstkanker heeft. Ze wordt, geloof ik, volgende week geopereerd. Niet erg fijn nieuws, dat geldt ook voor jou. Sterkte, mweh (no_chears)

"I shut my eyes in order to see.'

Dat is echt zwaar balen!
    Sterkte1 <3

Verder heb ik niet veel te melden...

Tijd voor koffie.

Wow wat heftig :O
    Echt rot ziektes :(
    Sterkte!

Ik ben Engels aan het leren xD

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Meh dat is niet leuk:c
    Nope(:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

awww, sterkte ermee! Wel heftig dat je van 2 mensen in 2 dagen tijd te horen krijgt..

Awh, vreselijk..

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

1453 schreef:
    awww, sterkte ermee! Wel heftig dat je van 2 mensen in 2 dagen tijd te horen krijgt..

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Vreselijk.
    Mijn opa is nu goed aan het revalideren van zijn bestraling van de tumor in zijn stemband. Hij heeft laatst weer warm gegeten.

Food.

Aw ;(
    Nja, mijn oma heeft al een hele tijd kanker en ze is al gestopt met de chemo's omdat moment gewoon weer telkens terug kwam. Dusja, ze heeft niet heel lang meer ):

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Heftig, sterkte ermee.

[ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:06 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Aw sterkte!!
    Ik ben er achter gekomen dat ik een 4.8 heb voor een so van aardrijkskunde, ik baal echt heel erg...

Aurorae schreef:
    Awh, vreselijk..

26 - 02 - '16