• Ja zonet heb ik Assassins Creed III kunnen Pre-Orderen!
    Ik moest de helft betalen en ben nu super blij! 31 Oktober komt hij uit en ik kan niet wachten tot ik hem helemaal kan betalen en het mee kan nemen! Hebben jullie wel eens een game kunnen Pre-Orderen? Zo ja, welke?
    :9~

    Ehmm niet een game, maar wel het album van Muse, en daarvoor het album van Rupert Blackman, en binnenkort het Album van Bruno Mars en ATL :a
    Maar ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Assasin's Creed, de vorige op de ps2 was wel leuk (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Veeyah schreef:
    Ehmm niet een game, maar wel het album van Muse, en daarvoor het album van Rupert Blackman, en binnenkort het Album van Bruno Mars en ATL :a
    Maar ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Assasin's Creed, de vorige op de ps2 was wel leuk (:

    ahh, keileuk dat je albums koopt!
    &Ja, ik ben helemaal verliefd op Assassins Creed hihi!

    Haha, nee, eigenlijk niet. Ik ben niet echt een gamer. Of ja, als ik er mee zou beginnen waarschijnlijk wel; precies de reden waarom ik er niet mee begin, haha. Dan zou ik echt in tijdnood raken:W


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Haha, nee, eigenlijk niet. Ik ben niet echt een gamer. Of ja, als ik er mee zou beginnen waarschijnlijk wel; precies de reden waarom ik er niet mee begin, haha. Dan zou ik echt in tijdnood raken:W


    Don't be like the rest of them, darling

    Eh, geen? Ik speel L.O.L (League of Legends) en dat is gewoon gratis :Y)


    26 - 02 - '16

    lol, ik heb AC3 3 maanden geleden al gereserveerd? xD
    Maar afgezien van dat, eeh, Brotherhood, NFS most wanted, doom3, hitman: absolution, en darksiders 2, maar die heb ik dus inmiddels al thuis^^

    Hel schreef:
    lol, ik heb AC3 3 maanden geleden al gereserveerd? xD
    Maar afgezien van dat, eeh, Brotherhood, NFS most wanted, doom3, hitman: absolution, en darksiders 2, maar die heb ik dus inmiddels al thuis^^


    Ik ben een beetje in de late kant ja :Y), want ik moest wachten op mijn verjaardag. Toen ik het geld had ben ik meteen naar de Game Mania gefietst!

    Ik heb ze allemaal gespeeld, maar de Amerikaanse revolutie spreekt me eerlijkgezegd niet erg aan. Momenteel vind ik hem nog te duur, maar eenmaal hij wat goedkoper is, ga ik hem zeker kopen(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desmond schreef:
    Ik heb ze allemaal gespeeld, maar de Amerikaanse revolutie spreekt me eerlijkgezegd niet erg aan. Momenteel vind ik hem nog te duur, maar eenmaal hij wat goedkoper is, ga ik hem zeker kopen(cat)

    En dan gaan wij online een gevecht in Desmond Miles (cat)

    1453 schreef:
    (...)
    En dan gaan wij online een gevecht in Desmond Miles (cat)


    Haha :'D
    Deal.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.