• Dit is best een misselijke grap wat ze met Matthew Lewis hebben uitgehaald. Ik weet niet of het al bekend is maar enjoy!!!!



    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik snap em nie


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Arme Matt....xD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    awh :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind hem heel stiekem ergens wel geniaal. Maar wel heel erg gemeen tegen Matt hoor.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik snap hem niet xd


    That is a perfect copy of reality.

    Aw, zijn accent is zo verschrikkelijk schattig. "I'm no' Neville, I'm Ma'!" Best wel grappig als je de 't' normaal niet uitspreekt en je hebt er twee van in je naam. :W
    Anyway, ik vond de grap niet heel erg geweldig. Ik heb het gevoel dat hij dat soort opmerkingen wel vaker over zich heen krijgt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @ geverfde dame en arriver
    dit is n promotiefilmpje van The Sweet Shop waar matt n reporter speelt.
    Hierin pesten ze hem eigenlijk dat hij in Harry Potter heeft gespeelt
    nu helder?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ow ja oke


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Haha ik vind hem wel grappig xD


    Can't control my second personality