• Morgenmiddag om 13:00 begint alweer de Student Kick Off. Iemand die daar ook naartoe gaat? Al ervaringen of tips?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Geen idee wat het is?

    Lioncourt schreef:
    Geen idee wat het is?

    Dat is zo een evenement die elk jaar de 1ste woensdag van het academiejaar is in Gent. Alle studenten van Gent, die willen, komen dan samen om te feesten en dat gaat dan een hele nacht door (:
    Het vieren dat een academiejaar begint, is raar maar blijkbaar echt de moeite waard om mee te maken (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Dat is morgen ook in Leuven (: en ondanks dat ik pas zesdejaars ben, ga ik ook :Y)


    The truth may be orange!

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Dat is zo een evenement die elk jaar de 1ste woensdag van het academiejaar is in Gent. Alle studenten van Gent, die willen, komen dan samen om te feesten en dat gaat dan een hele nacht door (:
    Het vieren dat een academiejaar begint, is raar maar blijkbaar echt de moeite waard om mee te maken (:

    Klinkt leuk, helaas woon ik niet in België haha.

    Ik weet het nog niet. Ik vond de voorbije twee jaar de line-up beter en ik heb normaal heel de dag les (als ik tenminste weet in welk lokaal ik moet zijn, want dat komt maar niet online).
    Ik ga waarschijnlijk 's avonds gaan als het niet regent, want ik ga het lawaai wel hebben op mijn kot.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ik weet het nog niet. Ik vond de voorbije twee jaar de line-up beter en ik heb normaal heel de dag les (als ik tenminste weet in welk lokaal ik moet zijn, want dat komt maar niet online).
    Ik ga waarschijnlijk 's avonds gaan als het niet regent, want ik ga het lawaai wel hebben op mijn kot.

    Ik heb les tot 13:15 dus vrij perfect en ja ik hoop dat het weer wat meevalt, want anders ga ik ook niet, of zal ik toch snel naar huis gaan.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Vorig jaar was het echt mooi weer. Veel te warm zelf, want ik ben zelf andere kleren gaan aandoen omdat ik doorweekt was. Dit jaar zal het waarschijnlijk jammer genoeg van de regen zijn, want bah, je merkt echt dat het herfst is. Het kan ook perfect zijn dat ik morgen geen les heb, want sommige scholen geven geen les tijdens Kick Off, maar ik ben dus van niks op de hoogte. Stom systeem. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Vorig jaar was het echt mooi weer. Veel te warm zelf, want ik ben zelf andere kleren gaan aandoen omdat ik doorweekt was. Dit jaar zal het waarschijnlijk jammer genoeg van de regen zijn, want bah, je merkt echt dat het herfst is. Het kan ook perfect zijn dat ik morgen geen les heb, want sommige scholen geven geen les tijdens Kick Off, maar ik ben dus van niks op de hoogte. Stom systeem. --'

    Ja het is echt herfst! Je merkt het overduidelijk! Zolang het droog blijft is het goed. Ja veel scholen geven inderdaad geen les. Ik denk dat ik daarom maar les heb tot kwart na 1.. Ik weet het niet & die systemen zijn inderdaad niet echt goed, ik heb vandaag ontdekt dat er morgen een les is bijgekomen. "Oh ja laten we het lessenrooster een dag ervoor nog veranderen".. Zucht

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:06 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    klinkt als kei-week van groningen :')
    is vast heel leuk! veel plezier


    Life is hard, just break it with your head <3

    Waar zit je dan wel?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Waar zit je dan wel?

    Artevelde (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hah daarvan is een faculteit dicht bij mijn kot en het Artevelde café is naast mijn kot. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Hah daarvan is een faculteit dicht bij mijn kot en het Artevelde café is naast mijn kot. :')

    Echt? ik zit op de Kantienberg dus naast de Overpoort ;p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hah die is inderdaad ook dicht, maar de Kattenberg is dichter bij mij. Ik zit op kot in de Sint-Pietersnieuwstraat. De boekentoren staat zo goed als in mijn tuin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Hah die is inderdaad ook dicht, maar de Kattenberg is dichter bij mij. Ik zit op kot in de Sint-Pietersnieuwstraat. De boekentoren staat zo goed als in mijn tuin.

    Oh ja de Kattenberg is inderdaad ook niet ver ;)
    Haha, daar een kot hebben moet zalig zijn, overal dichtbij (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.