• Yep, denk je dat je ze allemaal gehad hebt... Morgen, 26 september, is het de Nationale (of Europese... meh, dan zou de topictitel niet meer leuk zijn c: ) Dag van de Talen! Hooray! Das macht Spaß! Oui oui.
    Voor Cambridge is onze klas gevraagd om een uurtje Engels te geven aan basisscholen, groep-achters om precies te zijn. Mijn school denkt namelijk interessant te zijn door sinds dit schooljaar TTO aan te bieden en vindt dit een leuke manier om er reclame voor te maken. Dus morgen mis ik lekker de eerste drie uur om Engelse liedjes te zingen en alfabetspelletjes te spelen, yay ^^. En daarbij krijg ik er nog studiepunten voor ook, lol. Voor de herfstvakantie heb ik alle 40 punten al x'].
    De vriendin met wie ik les ga geven is wel een beetje nerveus. Ze is erg slim en werkt altijd hard voor school, maar ze is niet zo goed in Engels. Bijna slecht. Denk ook niet dat het verstandig voor haar was om Cambridge te nemen, maar ze leert gewoon ontzettend hard. Helaas haalt ze voor luister- en leestoetsen dikke onvoldoendes... Maar ja, ik help d'r wel morgen :3.

    Iemand anders wel eens les gegeven? Tips?


    i put the fun in funeral

    En eind deze maand is het ook nog Dress red day. Voor de hartstichting of zo.


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    En eind deze maand is het ook nog Dress red day. Voor de hartstichting of zo.


    Was daar een tv commercial van? =O
    Denk wel dat ik dan een rode broek aantrek/nagels rood lak of iets.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Was daar een tv commercial van? =O
    Denk wel dat ik dan een rode broek aantrek/nagels rood lak of iets.


    De hoeveelste is dat ook alweer? Ik ben ook wel van plan om iets te gaan doen eigenlijk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    30 September geloof ik


    26 - 02 - '16

    Omygaaaawd, nog een beroep op mijn beroepenlijstje: basisschool lerares 8D
    Nee, het lesgeven vandaag was echt super leuk. Al die kinderen waren vet geinteresseerd en alles. Was vergeten dat dat mogelijk was, school leuk vinden, lol. Ze zaten me uit te lachen omdat ik niet met het smartboard om kon gaan x'D. Een van de leerlingen was het zusje van mijn beste vriendin, dus die kon ik lekker plagen. De vriendin met wie ik les gaf lag constant in een deuk omdat ik nogal aan het kloten was (krul). Aan het eind van de dag zeiden ze allemaal dingen als "Neeee, ga nog niet weg!" en "Kunnen jullie niet de hele dag les geven?". And I was like IK WIL TERUG NAAR DE BASISSCHOOL GODDAMNIT D:
    De meester (vreemd om dat woord te gebruiken... meester x] ) van de klas was trouwens ook mijn meester geweest, toen hij nog stage liep. Damn, hoe kon het me toen nooit opgevallen zijn hoe knap hij is? D: Helaas is 'ie homo :C.


    i put the fun in funeral

    Haha... Dat heb ik vorig jaar ook moeten doen... Bij mij waren die kinderen echt mega irritant...


    There are few sights sadder than a ruined book.