Yep, denk je dat je ze allemaal gehad hebt... Morgen, 26 september, is het de Nationale (of Europese... meh, dan zou de topictitel niet meer leuk zijn c: ) Dag van de Talen! Hooray! Das macht Spaß! Oui oui.
Voor Cambridge is onze klas gevraagd om een uurtje Engels te geven aan basisscholen, groep-achters om precies te zijn. Mijn school denkt namelijk interessant te zijn door sinds dit schooljaar TTO aan te bieden en vindt dit een leuke manier om er reclame voor te maken. Dus morgen mis ik lekker de eerste drie uur om Engelse liedjes te zingen en alfabetspelletjes te spelen, yay ^^. En daarbij krijg ik er nog studiepunten voor ook, lol. Voor de herfstvakantie heb ik alle 40 punten al x'].
De vriendin met wie ik les ga geven is wel een beetje nerveus. Ze is erg slim en werkt altijd hard voor school, maar ze is niet zo goed in Engels. Bijna slecht. Denk ook niet dat het verstandig voor haar was om Cambridge te nemen, maar ze leert gewoon ontzettend hard. Helaas haalt ze voor luister- en leestoetsen dikke onvoldoendes... Maar ja, ik help d'r wel morgen .
Iemand anders wel eens les gegeven? Tips?
i put the fun in funeral