Ik voelde mij al een paar dagen, ergens sinds vorige week, al niet lekker. Telkens naar school, trok bij en ik had er niet echt last van (met dank aan het team Mykzel's vrienden & co). Vanmorgen voelde ik mij zwaar klote: trillerig, rillerig, warm en koud tegelijk, misselijk, moe, buikpijn en hoofdpijn. Mijn moeder zei dat ik eerder moest slapen, wat bet klopt want ik ga niet vroeger dan tussen 11 uur en half 12 naar boven -> bed en dan tot onegveer 1 uur of half 2 voor ik echt slaap. Dat is een normaal ritme voor mij, en daarvan wordt je in de ochtenden brak als je al om 8 uur mag melden op school. Nou ja, op school trok ik het vandaag voor geen meter, dus ik naar de concierge, naar STIP ruimte, terug naar meneer de conciergeman en toen naar huis. Nu lig ik lekker in mijn bedje met een fleece over mijn dikke dekbed heen, drie kussens, een of twee katten die op ziekenbezoek komen, het cliché oner de boeken genaamd Twilight, een iPad binnen handbereik en eventueel een film op de iPad als ik daar zin in heb. En man, ik voel mij niet goed. :[
Meer mensen ziek? En hoe was jullie dag vandaag? Overleven de schoolgangers het deze nog regenloze dinsdag? Aan allen die dezen lasten moeten doorstaan in dezen slopendere getijden: vele malen succes en beterschap!
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife