Hoi allemaal!
Ik heb drie abonomenten waarvan twee veel te weinig updaten, dus wil ik weer wat story's aan mijn lijst toevoegen.
Ik heb The Devils Handbag al een keer op zo'n reactie gehad, maar dat is niet echt wat voor mij, dus deze hoef ik aub niet meer.
Wat kun je me sturen?
~Soms 1D, maar alleen als het verhaal echt goed is, je kunt het dus plaatsen maar ik ga niet beloven het te lezen.
~Onbekende Personen: Vooral OP's spreken mij heel erg aan, maar niet van die verhalen over zogenoemde 'Hoerenhuizen' of Verhalen die echt gebeurd zijn met jou. Dit laatste niet omdat dit niet altijd even goed geschreven is, en ik het ook niet zo leuk vind.
~Fantasie: Verhalen als Harry Potter en Twilight kan ik soms leuk vinden, vooral als het OP's zijn, ik lees echter geen Draco Malfoy verhalen, en ook geen Edward Cullen verhalen, omdat ik deze achterhaald vind.
~Horror en Thriller: Ik vind dit erg gaaf (Vooral in OP, maar Fanfic. mag ook), Maar alleen als het zo geschreven is dat ik het voor me kan zien, verhalen als de man met het verenmasker spreken mij vooral erg aan, of als je op films wil doelen bijv. The Uninvited en Paranormal Activity (It heb ik nooit gezien, maar het boek heb ik gelezen en ook dit soort verhalen spreken mij aan).
~Romantiek: Vooral Romantiek lees ik veel, zowel Fanfic. als OP, maar ik lees geen achterhaalde verhalen als Bijv. Harry Styles die verliefd word op een Fan. In het begin was het wel leuk maar na een tijdje benm je daar wel klaar mee.
~Drama: Alleen als het echt goed geschreven is.
~Niet al deze dingen hoeven in een verhaal te zitten, ook in apparte verhalen lees ik het.
Als je verder nog wil weten wat ik lees, bekijk dan is de kleuren en plaatjes van mijn profiel, want dat weerspiegelt mijn smaak ook wel.
IK LEES ABSOLUUT GEEN:
~Zangers/zangeressen die verliefd worden op een Fan.
~Tom of Bil kaulitz (of hoe je dat ook schrijft), of iets van Tokio hotel, wat dan ook ik lees het niet.
~Slecht geschreven verhalen. Je kan ze plaatsen als je denkt dat het me aanspreekt (ik heb wel is een verhaal gelezen dat ik heel ooi vond ookal was het bar geschreven, en zelf schrijf ik ook niet zo goed), maar ik lees het dan niet altijd.
~Hunger Games of verhalen die hier op lijken lees ik niet.
~Derest kun je plaatsen maar ik weet niet zeker of ik het lees.
Edit: plzz reageer, ik heb leesvoer nodig.... ik ben verveeld!
[ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:45 ]
Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.