• Ik had geen idee waar dit topic hoort te staan, dus als het fout is, sorry.
    Nou ik had mijn laptop terug in de fabrieksstand gezet en moest daardoor iTunes weer opnieuw installeren. Nou goed, mijn muziekbibliotheek is ook weg (dat wist ik al voordat ik de laptop terug in de fabrieksstand zette) maar nu zegt mijn broer dat als ik opnieuw ga synchroniseren, alle muziek van mijn iPod weg is. En ik heb geen zin om dat allemaal opnieuw te gaan downloaden omdat het meer dan 500 liedjes zijn. Nu staan alle liedjes er nog op, maar ik heb nog een rij liedjes die ik op mijn iPod wil zetten, maar ik wil de andere liedjes niet kwijt.
    Heeft iemand een idee?

Take risks and conquer your fears.

Staan de liedjes niet op je laptop of computer? Want dan zou je ze toch zeg maar opnieuw op iTunes kunnen zetten? Anders heb ik er geen verstand van, sorry.

cfaun schreef:
    Staan de liedjes niet op je laptop of computer? Want dan zou je ze toch zeg maar opnieuw op iTunes kunnen zetten? Anders heb ik er geen verstand van, sorry.

Lang niet alle muziek staat op mijn laptop. Ik verwijder die om de zoveel tijd.

Geen idee, maar hier heb je weer een reden waarom ik Apple haat. Dat wat je broer zegt gebeurt echt.

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:46 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Volgens mij gebeurt dat alleen als je hem op automatisch synchroniseren hebt staan.

#WWED - What Would Emma Do?

Same problem here. Ik heb alles gewoon opnieuw gedownload. Ik haat iTunes en iTunes haat mij.
    Maar in ieder geval. Sterkte. Ik heb er nog maar 82 van de 200 terug...
    Misschien in het vervolg een back up van je liedjes maken, voor je je laptop in fabrieksstand zet?

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Alduin schreef:
    Same problem here. Ik heb alles gewoon opnieuw gedownload. Ik haat iTunes en iTunes haat mij.
    Maar in ieder geval. Sterkte. Ik heb er nog maar 82 van de 200 terug...
    Misschien in het vervolg een back up van je liedjes maken, voor je je laptop in fabrieksstand zet?

Ja, de volgende keer maak ik zeker een back up. Ik had de muziek op mijn laptop al overgezet vóórdat ik hem dus in de fabrieksstand terugzette. Ik wist dus niet dat dat met de muziek uit iTunes ook kon.

[ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 22:02 ]

Ja ik heb hier ook last van gehad.
    Heb je die oude nummers niet meer op je pc? (dat had ik toen ook niet, om ruimte te besparen verwijderde ik alles gelijk, doe ik nu nooit meer!)
    Anders zou ik eerst alles weer downloaden en uiteindelijk moet je toch wel synchroniseren... volgens mij is er nix anders aan te doen..

My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio