Ja, ik weet het even niet meer. Dé boer bij mij op stage laat mijn hersenen overuren draaien op een verwarrende manier. Hij heeft een vriendin, dat heeft hij me verteld, maar vertelde me afgelopen donderdag dat het helemaal niet goed gaat tussen hun. En dat hij eigenlijk niet weet of dat nog wel iets wordt. Hij behandelt mij alsof hij me écht leuk vind en ook sommige smsjes die hij me stuurt vertellen me dat er misschien meer is dan wat het lijkt. Nu hebben we wel een flirterige manier van met elkaar omgaan, maar ik heb het idee dat er eventueel van beide kanten meer komt kijken. De ideaalste en meest recente voorbeelden zijn van gisteravond toen ik op een feest van een vriend was..
Ik stuurde hem op een gegeven moment; 'Catch me if you can' waarop ik terug kreeg; 'Kan niet.. 1 ik ben er nog lang niet' (Hij was zelf ook ergens bij vrienden) '2. Ik heb nog een vriendin, en volgens jou kun je niet 2 vrouwen tegelijkertijd tevreden houden.'
Het andere voorbeeld was dat ik een beetje aangeschoten was en niet alles meer kon uitspreken, maar zijn naam nog wel. Dat vond hij een grote eer en lief van me. Dus ik terug gestuurd; 'Ja! Ik ben zo lief!' En toen stuurde hij terug: 'Ja! Dat weet ik! Jammer dat je zoveel jonger bent.'
En zo kan ik nog talloze voorbeelden opnoemen over opmerkingen die hij maakt en die overkomen alsof hij ze echt meent, en niet alleen flirterig bedoelt zijn. Zo ben ik ook meerdere malen de ideale vrouw genoemd en heeft hij me zelfs een keer rondgedragen op zijn rug door de koeienstal heen.
CAN SOMEONE TELL ME WHAT THE FUCK IS HAPPENING?!
Want ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven/denken!
I'll lick the poison from right off your kiss