• En in mijn eentje, in het donker. Het tv programma Ghost Lab, waar ze op zoek gaan naar geesten.
    Ze waren 2 jaar geleden naar een Bibliotheek geweest en kwamen nu naar een gebouw die er aan vast zat met een ondergrondse tunnel.
    2 jaar geleden hebben ze aan de ene kant van de tunnel een kinderstem opgenomen die zei: You can't find her!
    En 2 jaar erna hoorden ze dezelfde stem aan de andere kant van de tunnel: Do it again!
    Mehehe, nu ben ik bang.


    Your make-up is terrible

    Dat heb ik ook ooit eens gekeken toen ik om 1 uur 's nachts aan het babysitten was. Dat doe ik dus nooit meer(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oh my lord, dat is echt creep. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En daarom wil ik die dingen 's avonds niet zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    En daarom wil ik die dingen 's avonds niet zien.


    Maar als jij er bent vind ik het niet eng, dan ben ik niet alleen.


    Your make-up is terrible

    Daarom kijk ik dat dus nooit s'avonds.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar als jij er bent vind ik het niet eng, dan ben ik niet alleen.

    Dan had je het moeten overzetten (puh)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daarom kijk ik dus nooit horror/thriller. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    CyberLord schreef:
    En daarom wil ik die dingen 's avonds niet zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat had ik met The woman in Black. Man die film was eng. Dat lijkt een hele andere situatie, maar hell terrifying.


    Lose yourself to find what you're looking for.