• Nou, ik heb dus een jongen in mijn klas & hij zit momenteel achter me. Elke keer als we in gesprek zijn kijken we elkaar ook recht in elkaars ogen. Zijn ogen glinsteren altijd heel mooi. Hij heeft gewoon echt de mooiste ogen die ik ooit gezien heb. (helder lichtblauw en aan de buitenkant een donker randje) Aangezien twee vriendinnen van mij helemaal verliefd op hem zijn, hadden we het natuurlijk over hem. Ook over zijn prachtige ogen. We hadden het ook over verliefdheid, dat we graag wouden weten op wie hij was enzo. Want die twee vriendinnen wouden dat namelijk weten. Toen zeiden enkele andere vriendinnen dat je het uit de ogen van een jongen kon lezen of hij verliefd is, ze glinsteren dan namelijk. Maar toen ging ik natuurlijk nadenken. ALs ik met die jongen praat, glinsteren zijn ogen altijd. Betekend dit dan dat hij op me is of niet? Ik ben echt verward... Iemand raad? xxx


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Je moet dat niet afleiden omdat zijn ogen glinsteren ;p. Je kan nooit 100% weten dat hij je leuk vindt omdat zijn ogen glinsteren. Probeer naar andere dingen te kijken die hem kunnen weggeven. Hoe hij praat, hoe hij beweegt als hij met je is of praat. Of hij een beetje nerveus is. Zulke dingen.


    The odds are néver in our favor.

    @Kyoshi dankje, nu ben ik tenminste gerustgesteld. Het laatste waar ik aan denk is nu een jongen die verliefd op me is waar 2 hele goede vriendinnen op zijn. Maar ik zal gewoon eens in de gaten houden, heb ik tenminste wat te doen onder de les haha


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Dat de ogen van een jongen zouden glinsteren als hij iemand leuk vindt klinkt heel mooi en poëtisch, maar het is eerder iets wat je in gedichten terug zou vinden dan een feit waar je op kunt vertrouwen. Daar zou ik me dus niet al te veel zorgen over maken. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jammer maar helaas, ogen schitteren omdat ze licht reflecteren en dat wordt niet meer of minder als je bij je crush in de buurt bent ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Volgens mij betekenen glinsterende ogen niet dat je iemand leuk vind, maar als zijn ogen 'stralen' wel. Als hij gewoon heel blij kijkt als je iets tegen hem zegt, en hij zoekt aandacht van jou vind hij je leuk. Het beste is natuurlijk om het te vragen. Zeg gewoon: 'Zeg, vind jij iemand leuk?' Dat is de enige manier om er écht achter te komen.

    Ik dacht ook altijd dat mijn ex verliefd op me was omdat z'n ogen altijd glinsterden als ie me zag maar schijnbaar was ie niet meer verliefd op me. Ik zou er dus niet al te veel op rekenen.


    Life is hard and then we die

    Hahaha, dat zou best kunnen, natuurlijk, maar de kans lijkt me groter dat het te maken heeft met je fantasie :'D Ik bedoel; niet dat ik denk dat de kans niet bestaat dat hij je leuk vindt, maar ik denk dat je dat toch van andere dingen zal moeten afleiden dan de manier waarop zijn ogen glinsteren.


    effort never betrays you

    Lilia schreef:
    Volgens mij betekenen glinsterende ogen niet dat je iemand leuk vind, maar als zijn ogen 'stralen' wel. Als hij gewoon heel blij kijkt als je iets tegen hem zegt, en hij zoekt aandacht van jou vind hij je leuk. Het beste is natuurlijk om het te vragen. Zeg gewoon: 'Zeg, vind jij iemand leuk?' Dat is de enige manier om er écht achter te komen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Lilia schreef:
    Volgens mij betekenen glinsterende ogen niet dat je iemand leuk vind, maar als zijn ogen 'stralen' wel. Als hij gewoon heel blij kijkt als je iets tegen hem zegt, en hij zoekt aandacht van jou vind hij je leuk. Het beste is natuurlijk om het te vragen. Zeg gewoon: 'Zeg, vind jij iemand leuk?' Dat is de enige manier om er écht achter te komen.

    Of vraag het via een om weg ^^
    Maar succes ! (:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 18:09 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Of vraag het via een om weg ^^
    Maar succes ! (:


    Haha, vanmiddag is die vraag dan gesteld. We hadden het over een meisje, we waarschuwden hem dat zij op hem was en hij natuurlijk dramatisch doen want hij vind haar niet leuk. Dus toen vroegen wij: "Dus wie vind jij leuk?" Antwoordt hij: "Ja dat ga ik jullie niet vertellen" WIj weer: "Oh dus je bent verliefd??" En toen begon hij te giechelen. Dus er is een kans dat hij verliefd is. Alleen mijn vriendin zit nu de hele tijd aan het zeggen van; zou hij mij leuk vinden?? En het is vrij awkward, omdat ik hem een beetje leuk begin te vinden...


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Winslet schreef:
    (...)

    Haha, vanmiddag is die vraag dan gesteld. We hadden het over een meisje, we waarschuwden hem dat zij op hem was en hij natuurlijk dramatisch doen want hij vind haar niet leuk. Dus toen vroegen wij: "Dus wie vind jij leuk?" Antwoordt hij: "Ja dat ga ik jullie niet vertellen" WIj weer: "Oh dus je bent verliefd??" En toen begon hij te giechelen. Dus er is een kans dat hij verliefd is. Alleen mijn vriendin zit nu de hele tijd aan het zeggen van; zou hij mij leuk vinden?? En het is vrij awkward, omdat ik hem een beetje leuk begin te vinden...

    Aaawh wa ne cutie!!!xd


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Beetje derp, maar okay. Jongens gaan jouw houding juist spiegelen, als ze je leuk vinden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ach, maak geen ruzie met je vriendinnen.
    Het zal zichzelf wel uitwijzen, praat gwoon met hem, zoek naar echte signalen en laat gebeuren wat gebeurt.
    Veel succes ermee!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jongens kunnen heel gemakkelijk laten lijken of ze je leuk vinden. Ugh.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik zou daar toch niet op voortgaan in ieder geval. Hoe dan ook, je merkt het wel aan de manier waarop hij met je om gaat. Als je het idee hebt dat hij intiemer met jou omgaat dan met je andere vriendinnen kan je wel eens een streepje voor staan, maar dat betekent nog steeds niet dat hij je leuk leuk vindt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?