• Ik ben wanhopig opzoek naar een boekenkast, ik wil 't liefst iets moderns, zoals dehttp://weheartit.com/entry/37716541/via/megan_andersen_hapeman de eerste 6, - t eerste niet-,..
    Dus mijn vraag, kent iemand een of ander site waar je zulke kasten kunt kopen?
    Alvast bedankt

    Je antwoord staat er onder, zelf maken. Met hout. En dure woonwinkels verkopen boekenkasten waarbij de planken boeken zelf zijn en een stalen achtergrond. Nou ja, zelf klussen maar of veel centjes uit je spaarpot legen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Toffe boekenkasten, zo eentje wil ik ook wel. Maar die design gevallen zijn erg duur, wel zou je iets unieks op de kop kunnen slaan als je naar een vintage meubelzaakje gaat en zelfs bij de tweedehandsspullen kun je nog wel eens iets verrassends moois tegen komen. Of antiekzaakjes, maar dan heb je niet iets moderns. Misschien dat de ikea nog zoiets heeft?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik denk dat dit typisch van die dingen zijn die je écht zelf moet maken. Dat zijn namelijk echt van die designer dingen. Een goede, normale boekenkast van redelijke grootte is namelijk al 80 euro nieuw, laat staan designer spul. Maar je zou inderdaad kunnen kijken bij een vintage meubelzaakje. Wij hebben/hadden er ook een. 'Niet nieuw design' was dat geloof ik.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.