• Een meisje in mijn klas, vind ik een beetje irritant.

    Vanwege haar opmerkingen bijvoorbeeld "Alleen maar meisjes?!" en dat soort opmerkingen. Ook onder brak ze soms de lerares en dat vond ik niet zo. Ook zei ze dat ze de school een stomme rotschool vond vanwege iets kleins, want we moesten iets doen in de klas.

    En ja, nu irriteer ik me aan haar. Ik ben niet de enige uit mijn klas die dat vind maar ik probeer objectief te blijven maar dat is moeilijk.

    Ik weet dat ze dat gedrag misschien vertoont omdat ze onzeker is maar toch. Ik bedoel, ze zal zelf toch ook wel snappen dat ze zich beter anders kan gedragen?

    Dus wat vinden jullie, overdrijf ik of niet?
    :$

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:47 ]


    Physics is awesome

    Omnivium schreef:
    (...)

    Tja, dat zou ik ook niet doen nee, via internet. En zelf zou ik het ook eigenlijk ook niet durven hoor, om haar aan te spreken. Hopelijk heb je een dappere klasgenoot in de klas die er soms wat van durft te zeggen en anders maar proberen haar zoveel mogelijk met rust te laten.


    Als het echt te gek voor me word, hoop ik gewoon dat ik genoeg lef weet te verzamelen en haar vraag of we samen kunnen praten. Midden in de klas zeggen dat ze irritant is misschien een beetje aanvallend en ik denk dat het beter is dat ik met haar praat als niet al te geïrriteerd ben aangezien ik dan wel eens onredelijk kan zijn.


    Physics is awesome

    Eh, i don't get the first quote of her.