• -

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 20:49 ]

    Lijkt me ongelooflijk pijnlijk met een pincet.. En ze komen wel terug, maar mogelijk iets minder snel, ja. Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Valt het zo op dan?


    You are beautiful, you are love.

    -

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 20:50 ]

    Pak een waxstrip, doe die over je hand en trekken 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Epileren komt inderdaad niet gauw terug, dus dat kun je altijd proberen. Maar jij liever dan ik D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    -

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 20:50 ]

    Ik heb teenhaar. How awesome. We totally match *.*
    Ah, wel goed dat 't is gelukt :].


    No growth of the heart is ever a waste

    -

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 20:50 ]

    Yoda schreef:
    Pak een waxstrip, doe die over je hand en trekken 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jezus, met een pincet, dan ben je een eeuwigheid bezig en is je huid zo rood als wat. Ga waxen, als je het toch per se wilt. Ik zelf kijk niet op van harige armen & vingers hoor..

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:44 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Yoda schreef:
    Pak een waxstrip, doe die over je hand en trekken 8D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik scheer de haartjes op mijn vingers altijd gewoon weg met een normaal scheermesje. ;d


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Op je vingers? Ik heb meiden horen klagen over hun armen, bovenbenen, voeten, bovenlip en buik, maar vingers is een nieuwe x]. Ik kan natuurlijk lastig zeggen hoe erg het is, maar geloof me, er zijn maar heel weinig mensen die daarop letten. Als je het echt wil, kun je het beter waxen. Houd er wel rekening mee dat je waarschijnlijk voor de rest van je leven je vingers mag gaan waxen.


    i put the fun in funeral