• Ja , wat kan ik doen ?
    Ik heb nu een account , waar al mijn favoriete celebs op staan. Ik heb niet zo veel followers.
    Maar ik zat zo is te denken , dat ik misschien een andere blog kan maken (een One Direction blog)
    Maar , zal ik het dan als 'bijblog' doen.. of een nieuw account maken zodat het een hoofdblog word ??

    Ik vraag jullie hulp , omdat ik zelf niet kan kiezen ..

    ps. als iemand een One Direction tumblr met mij wil ownen lijkt dat me ook super ! dus dat's dan ook goed.


    Danmarks Dynamite.

    Ik zou voor het bijblog gaan. Ik heb zelf ook een 'bijblog' buiten mijn 'hoofdblog' en dat werkt prima. Je kunt alles beheren vanaf één account, wat ik zelf erg prettig vind. Alles werkt hetzelfde enzo. Wanneer je een nieuw blog aanmaakt, wordt de kans waarschijnlijk erg groot dat je je 'oude' blog gaat verwaarlozen en dat is toch ook zonde?


    Don't find love. Let love find you.

    Karrueche schreef:
    Ik zou voor het bijblog gaan. Ik heb zelf ook een 'bijblog' buiten mijn 'hoofdblog' en dat werkt prima. Je kunt alles beheren vanaf één account, wat ik zelf erg prettig vind. Alles werkt hetzelfde enzo. Wanneer je een nieuw blog aanmaakt, wordt de kans waarschijnlijk erg groot dat je je 'oude' blog gaat verwaarlozen en dat is toch ook zonde?


    Ja , dat dacht ik dus ook al. Ik denk dat ik dat dan maar ga doen , hihi. (:


    Danmarks Dynamite.

    Um nee geen bijblog want niemand kan je daarom vinden.


    Shit happens but pee happens a lot more.