• Vroeger waren ''Draco Malfoy'' story's helemaal in, en helemaal geweldig (net als HP story's en twilight story's) Maar nu zie ik eigenlijk alleen maar ''One Direction'' story's staan in de Spotlight en Top Stories.
    Dus mijn vraag is:

    Grote Draco Malfoy en Twilight fans op Quizlet, zijn jullie er nog wel of zijn jullie uitgestorven haha? (krul)

    Volgens mij zijn er nog steeds best veel Draco Malfoy en Twilight story's. Je moet misschien even zoeken, maar ik ze ze nog regelmatig.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hihi, ik voel me aangesproken. ^^
    Ik had twee jaar geleden een verhaal over Draco Malfoy en dat vond ik echt geweldig om over te schrijven. Alleen ben ik nu geen fan meer van hem, althans niet meer zo erg als eerst.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dracoooo :9~ Idk, ik ben even gepauzeerd met stories lezen op Quizlet, maar ik weet zeker dat ze nog zullen bestaan. Zoek anders even bij 'stories promoten'.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Geen grote fans op zich, maar in een Draco Mlfoy story heb ik eigenlijk wel nog eens zin, nu je erover spreekt ;3


    effort never betrays you

    DRACO.
    <3
    Ja!
    Kijkmijnprofiel-neeeeeeeehoor ikmaakgeenreclame.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De Harry Potter story's die ik lees, activeren bijna nooit :c


    Alleen maar tranen van geluk

    Laatst stond er er noch eentje in de spotlight maar tiep zijn naam in de zoekbalk in en je krijgt de story's (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zie best veel draco stories hoor :') Twilight wat minder maar dat was net een fase zoals voetbal, ik denk dat harry potter stories eigenlijk één van de meer 'basis' onderwerpen is dat je altijd zal blijven terug vinden.


    The soul needs autumn.

    Polyhymnia schreef:
    Volgens mij zijn er nog steeds best veel Draco Malfoy en Twilight story's. Je moet misschien even zoeken, maar ik ze ze nog regelmatig.

    Haha ja klopt ze bestaan nog wel, maar ze zijn niet echt meer populair zoals eerst met dat ze continu in de Spotlights stonden en bij de Top Stories ect.

    yay, ik lees ze nog steeds ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik lees enkel nog maar HP verhalen op fanfiction.net (:
    Ik had wel een Draco verhaal hier op Q waar ik aan schreef, maar toen die was afgelopen heb ik er geen meer geschreven (:
    (En ja, ik ben Draco Malfoy fan! Vooral Dramione :9~)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:49 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ergens lijkt het me nog wel eens grappig om een Draco Malfoy-story te schrijven, maar de interesse in dat soort verhalen is inderdaad afgezwakt in de loop der tijd. Ach, fases zullen er altijd wel blijven op Quizlet. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Stond de top maar een keer vol met onbekende personen stories...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben er nog! Twilight fan maar vroeger ook Draco fan, dat is nu een stuk minder. Echter ik ben af en toe nog bezig met mijn Twilight verhaal (staat nog niet op Quizlet).


    Physics is awesome

    I'm here :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."