Ik heb het afgelopen zaterdag uit gemaakt met, nouja mijn ex-vriend nu, dus...
En waarom? Omdat hij me irriteerde, en ik me aan hem ergerde. In het begin was het leuk en gezellig maar daarna leer je je elkaar alleen maar beter kennen. Hmmpf. Maar in ieder geval, ik zat dus erg te twijfelen want hij had ook wel goede kanten en hij leek me echt heel erg leuk te vinden, en ik zat er dus erg mee dat ik hem pijn zou doen. Toch heb ik het gedaan. En gisteren vertelde hij me dat hij alweer over me heen was, en dan denk ik: wtf? Eerst weet je niet meer wat je met je leven aan moest en was je zwaar depressief en een dag later boeit het je niet meer? Zelfs ik zit er nog mee, en ik denk dat dat komt omdat hij m'n eerste vriendje was. Maarja, hij begon ook al weer over zijn ex en zijn andere vriendinnen. (Waar hij het eigenlijk altijd over had) En verder heb ik er een hekel aan als mensen elkaar beoordelen op uiterlijk en dat doet hij, en het ging ook altijd over hem als we aan het praten waren en hij wilde nooit een film kijken die ik wilde zien. Het was altijd maar: Ik wil die zien. En dan was ik: Maar ik wil die eigenlijk wel eens zien... Hij: Nee, ik wil die zien. En uiteindelijk gaf ik dan maar toe maar ik vond het niet leuk. En het botste ook behoorlijk om het feit dat hij gelovig is en ik totaal niet.
Goh, hels verhaal 
Believe in yourself.