• Ik snap echt helemaal niks van promille en procenten. Iedereen heeft het al 9999x uitgelegd, maar ik denk echt zo van wtf. Iedereen vsn de klas snapt het, behalve ik. Mijn ouders worden bijna boos omdat ik het niet snap. De leraar heeft het al een miljoen keer gezegt hoe het moet en ik snap het nogsteeds niet! Ben ik de enige?

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Ik heb de leerstof ervan ook gezien vorig jaar.
    Ik zou je willen helpen, maar ik ben dat al lang vergeten >.<

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Ik vind het zelf best simpel, maar iedereen heeft zo zijn eigen mindere en betere kanten toch?

Don't find love. Let love find you.

Het valt best mee. Neem een getal tussen nul en 1, vermeigvuldig het met honderd voor procenten en door Duizend voor promillen!

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:40 ]

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Je kunt er niets aan doen, er komt na een tijdje vanzelf een moment dat je PING het doorkrijgt.
    Ik heb de stof zelf niet gehad. Maar boos worden, blokkeren en in de stress schieten werkt niet. En ik zeg je dat uit grote ervaring, man, wat heb ik soms probleme gehad. Be prepared, het komt vanzelf. Zolang jij en jouw omgeving rustig zijn. Who cares dat de rest al snapt, ieder op zijn of haar tempo!

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Procent en promille. Cent is 100 en mille is 1000 in het Frans. Zo kun je het onthouden. Voor de rest weet ik niet wat je ermee moet doen. Sorry.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Rembrandt, dat ga ik onthouden als ik de stof krijg. THANK U. *O*

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Rembrandt schreef:
    Procent en promille. Cent is 100 en mille is 1000 in het Frans. Zo kun je het onthouden. Voor de rest weet ik niet wat je ermee moet doen. Sorry.

Dat is idd handig, ga ik onthouden(hoop ik^^)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!