• Ik ben bijna jarig en wil een paar vriendinnen uitnodigen, nu had ik bedacht om een high-tea te organiseren.

    Met verschillende smaken thee.
    Een chocolade fondue.
    Veel fruit (aardbeien, banaan, druiven)
    soesjes en mini-tompouches.

    Is dit een leuk idee voor een verjaardag?
    Ik vind filmkijken inmiddels zo standaard. En het filmkijken, komt er eigenlijk ook nooit van.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ja (:
    maar ik zou er wel wat bijdoen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    ja (:
    maar ik zou er wel wat bijdoen.

    Ja, ik vraag aan mijn beste vriendin of ze haar gitaar meeneemt. Kunnen we gezellig muziek maken enzo. (: En we hebben allemaal een mond, dus we zullen ook veel kletsen. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dan moet je wel zeker weten dat ze allemaal van thee houden anders is dat ook zo raar. Maar dat is vast wel een leuk idee

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 15:07 ]

    RiseAgainst schreef:
    Dan moet je wel zeker weten dat ze allemaal van thee houden anders is dat ook zo raar. Maar dat is vast wel een leuk idee

    Ja, ze lusten allemaal thee! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Klinkt leuk, vraag me alleen af hoeveel tijd je daarmee kunt vullen..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Klinkt leuk, vraag me alleen af hoeveel tijd je daarmee kunt vullen..

    Daar zat ik inderdaad ook nog mee.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sempre schreef:
    Klinkt leuk, vraag me alleen af hoeveel tijd je daarmee kunt vullen..


    Niet veel. Kijk daarna nog een film of zo.


    Life is full of fake people

    leuk idee maar mischien kun je er nog iets leuks erbij doen.

    Ikzelf moet binnenkort helpen op een beautyfeestje maskers maken en bij de kinderen opsmeren misschien een idee om maskers op te doen en dan een filmpje kijken ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wel leuk, al zou ik wel iets doen naast eten en thee drinken, maar als jullie goed kunnen kletsen komt het vast wel goed. Je kunt ook nog foto's maken met elkaar. (:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Wel leuk, al zou ik wel iets doen naast eten en thee drinken, maar als jullie goed kunnen kletsen komt het vast wel goed. Je kunt ook nog foto's maken met elkaar. (:

    Dat was ik sowieso ook van plan, want die kan ik dan weer gebruiken voor het verjaardagscadeau voor mijn bff! (":


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dat is leuk, ik had met mijn verjaardag ook een high tea gedaan!

    Maar inderdaad, je bent er niet de hele dag mee bezig. Wat ik had gedaan; we hebben eerst samen cupcakes gemaakt, daarna ge'high tea'th (hoe de fack schrijf je dat? xd), en daarna nog een film gekeken (:

    Een vriendin van me had ook een high tea gedaan met haar verjaardag, maar bij haar zijn we daarna op stap gegaan, is misschien ook een leuk idee? Of in plaats van een film thuis, naar de bios gaan? En natuurlijk gewoon kletsen haha (;


    Inspiration can hit you any time

    Het wordt vast super gezellig, leuk idee.


    Aan niets denken is ook denken.

    wat dacht je van een typische britse film dr bij? Benadrukt de sfeer wel goed (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    wat dacht je van een typische britse film dr bij? Benadrukt de sfeer wel goed (:


    Ik denk meteen aan pride & prejudice haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ik denk meteen aan pride & prejudice haha

    Ohja, die moet ik nog zien, maar ik weet hoe ik met mijn vriendinnen ben. De film zit er in en na een kwartier zitten we allemaal met een DAFUQ face naar de tv te staren, omdat we geen idee hebben waar het overgaat doordat we zaten te kletsen..
    Dan zeg ik: 'Lets turn the tv off!?' Iedereen knikt en ik zet de televisie uit. Dan vraag ik: 'Who wants to play some music.' Bam, ik pak de gitaar en we gaan gitaarspelen en zingen. That's what's happenin' everytime... (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.