• Ik moet over 2 weken een MRI laten maken van mijn knie, en eigenlijk ben ik daar best zenuwachtig voor ook al weet ik dat het mij zal helpen en dat er echt niks mis kan gaan bij een MRI. Ik ben bijna nooit in het ziekenhuis geweest, behalve dan voor de röntgenfoto van deze knie.

    Hebben nog meer mensen er last van dat ze zenuwachtig zijn om naar het ziekenhuis te gaan??

    ik krijg stres van ziekenhuizen, geen flauw idee waardoor. Ik ben daar egwoon niet graag e die emdicijnen lucht maakt me misselijk. Daarbij ben ik alleen nog maar in het ziekenhuis geweest om daar mijn opa te zien liggen terwijl hij bijna doodging dus ik heb er ook geen prettige herrineringen aan. Dus ja, ik heb daar last van.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    MRI scan is echt niets, geloof me, het stelt niets voor. Gewoon kalm blijven en stil blijven liggen c:

    I generally hate hospitals, dus kijk maar niet naar mij.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik niet maar ik moet dan ook om het half jaar naar t ziekenhuis, om foto's te laten maken van mijn rug en de uitslag ervan te krijgen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Normaal ben ik helemaal niet bang voor ziekenhuizen, maar ik moet nu bloedprikken dus nu knijp ik hem. Ik ben als de dood voor bloedprikken en spuiten.


    Take risks and conquer your fears.

    Je overleefd het wel!

    Ik ben er aardig vaak geweest, maar nog altijd vind ik het geen pretje om naar het ziekenhuis te gaan. Bloedprikken vind ik al helemaal verschrikkelijk.
    Maar zo'n scan valt volgens mij best mee. Als je van tevoren zegt dat je het eng vindt, zullen ze daar heus rekening mee houden en je uitleggen hoe het precies gaat, zodat je minder zenuwachtig hoeft te zijn. Veel succes!


    “Love is a contradiction.”

    Ah succes! Het komt goed.
    Ik heb een MRI-scan gehad van mijn rechterhand/pols. En heb al ontzettend veel (ben de tel kwijt geraakt) foto's moeten laten maken met röntgen. Dus ik vind het niet eng meer om naar het ziekenhuis te gaan.

    Ik heb afgelopen winter ook vanalles moeten doen met mijn knie (zowel een röntgenfoto als een MRI-scan). MRI stelt heel weinig voor; je moet op een soort tafeltje gaan liggen, met je knie in een soort steun waardoor die heel weinig zal bewegen. Daarna word je half in een soort tunnel gereden en hoor je een hoop lawaai (hoewel je waarschijnlijk een koptelefoon met muziek opkrijgt, dus hoor je er niet erg veel van). Aan het einde van de scan was ik bijna in slaap gevallen. :')
    Maar ik heb ook wel een hekel aan ziekenhuizen. Ik kan niet tegen de nerveuze en verdrietige sfeer die er hangt. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb afgelopen winter een MRI-scan van m'n hoofd gehad en dat stelde weinig voor. Je moet gewoon op een soort tafel liggen en je wordt in een soort tunnel gereden. Er is erg veel lawaai, maar je moet gewoon stil blijven liggen en nietsdoen (:


    The truth may be orange!

    Ik heb er eentje afgelopen donderdag gehad.
    Je hoeft je geen zorgen te maken, je luisterd gewoon rustig naar muziek of je mag je eigen CD meenemen. Je kan proberen gewoon even je ogen dicht te doen of ontspannen je kan gewoon je ogen sluiten je hoort niks van het apparaat

    Ik vind ziekenhuizen niet zo erg -Behalve toen ik 2 keer naar de kaakchirurg moest (cat)- Je overleefd het wel :3!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee .. niet meer sinds ik een aantal botscans heb gehad.


    To infinity and beyond •