• Ja, ik weet bijna zeker dat heel veel mensen hieronder gaan reageren met ; 'Dat is niet nodig' of met 'Dat heeft iemand al voorgesteld en dat werkt niet' of met andere negatieve reacties, maar ik wil het toch even voorstellen. Gewoon omdat ik het wel een goed idee vind.
    ~~
    Het lijkt me handig om een blokje te hebben bij je forums waarin 'Rpg's' staat. Dit is handig voor de rpg'ers onder ons [en dit zijn er best wat], want als je met een rpg meedoet is het handig om te weten of er al op die rpg gereageerd is. En als je een blokje met rpg's hebt dan heb je een mooi overzicht van aan welke rpg's je meedoet en waar je nog moet reageren, in plaats van dat je tussen 'mijn topics' helemaal gaat zoeken naar de rpg's waar je aan meedoet. Gewoon een simpel blokje met rpg's is voldoende, gewoon een optie waarmee je meteen het rpg waar je aan mee gaat doen kan toevoegen aan dat blokje.

    ~~~~
    Mitchell heeft rutger gemaild met de suggestie, hierbij zijn antwoord:

    Hoi Mitchell,

    Dank voor je mailtje. Alleen kun je beter eerst even mailen voor je aan het programmeren slaat. De suggestie gaat er om de site overzichtelijk en snel te houden niet komen. Anders krijg je volgende week weer een andere groep gebruikers die graag een ander subforum vermeld wil hebben staan.

    Groetjes, Rutger

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    er is nog best veel vraag naar ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    er is nog best veel vraag naar ;D


    Klopt, maar dan is de vraag; Is het ook haalbaar voor Rutger? Het kan natuurlijk ook dat het moeilijk of onmogelijk is. (:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:50 ]

    Corallo schreef:
    (...)

    Klopt, maar dan is de vraag; Is het ook haalbaar voor Rutger? Het kan natuurlijk ook dat het moeilijk of onmogelijk is. (:


    Ik weet niet hoe goed Rutger is, maar om eerlijk te zijn lijkt het mij een vrij simpele optie =x. Het is eerder de vraag of hij het nuttig acht en of de site er slomer door zou kunnen worden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe goed Rutger is, maar om eerlijk te zijn lijkt het mij een vrij simpele optie =x. Het is eerder de vraag of hij het nuttig acht en of de site er slomer door zou kunnen worden.


    Oh, ja. Ook dat telt mee. Ik haat slome site's, dus ik hoop dat het idee de site niet slomer maakt.

    CyberLord schreef:
    Ik vind het wel handig eerlijk gezegd.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Zou handig zijn, met een beetje fantasie.

    Corallo schreef:
    (...)

    Oh, ja. Ook dat telt mee. Ik haat slome site's, dus ik hoop dat het idee de site niet slomer maakt.


    Ik hoop het ook..


    Aan niets denken is ook denken.

    Die dingen moeten gewoon verboden worden. Snel opgelost. Of een eigen onderdeel krijgen, zoals shoutbox en forum gescheiden zijn.
    WANT DAT HOORT NIET THUIS OP EEN FORUM.

    Invaesion schreef:
    Die dingen moeten gewoon verboden worden. Snel opgelost. Of een eigen onderdeel krijgen, zoals shoutbox en forum gescheiden zijn.
    WANT DAT HOORT NIET THUIS OP EEN FORUM.

    Jawel, hoort het wel. Heel goed zelfs. Op forum's speel je nu eenmaal RPG's. Dus ik snap niet waarom je zoiets zegt.
    En oh als je je eraan stoort, koop GM en zet dat forum onderdeel uit. Klaar.
    Meer word er niet aangedaan. Zou jij geen GM willen kopen dan heb jij lekker pech :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Invaesion schreef:
    Die dingen moeten gewoon verboden worden. Snel opgelost. Of een eigen onderdeel krijgen, zoals shoutbox en forum gescheiden zijn.
    WANT DAT HOORT NIET THUIS OP EEN FORUM.


    Ten eerste, waarom gebruik je hoofdletters? Dat is helemaal nergens voor nodig. Ik ga echt niet beter naar je luisteren.
    Ten tweede, ik kan ook een tegenvraag stellen. Waarom verbieden we de story's niet? Eigenlijk is roleplyaen net zoiets als een story schrijven. Alleen roleplay je met meerderen en schrijf je een story in je eentje (Dit geldt niet altijd, trouwens), dat is het enige verschil. En forum is er júist voor bedoelt om te roleplayen.
    Ten derde, hoeveel werk denk je wel niet dat het Rutger gaat kosten als het forum van het roleplayen gescheiden moet worden? Dat is veel te veel werk en helemaal nergens voor nodig. Je hebt er toch geen last van? En trouwens, als je geen roleplayer bent, waarom reageer je dat überhaupt op deze suggestie?

    Als de RPG'ers dat krijgen, wil ik dat alle RPG's niet meer in actieve topics komen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Novak schreef:
    (...)

    Begrijpelijk, maar je hebt er al mogelijkheden voor dus ik denk dat eerder andere dingen geprogrammeerd zullen worden voordat dit gebeurd. En daarnaast, wat Nikki al zei, is Quizlet geen RPG site.


    Maar wel een site waar mensen hun creatieve schrijfsels kwijt kunnen en RPG'en is schrijven.

    Maar gaat het hier nou om een speciaal forum gedeelte? Dus RPG's en dan subfora zoals fantasie ofzo? Want ik vat het niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Corallo schreef:
    (...)

    Ten eerste, waarom gebruik je hoofdletters? Dat is helemaal nergens voor nodig. Ik ga echt niet beter naar je luisteren.
    Ten tweede, ik kan ook een tegenvraag stellen. Waarom verbieden we de story's niet? Eigenlijk is roleplyaen net zoiets als een story schrijven. Alleen roleplay je met meerderen en schrijf je een story in je eentje (Dit geldt niet altijd, trouwens), dat is het enige verschil. En forum is er júist voor bedoelt om te roleplayen.
    Ten derde, hoeveel werk denk je wel niet dat het Rutger gaat kosten als het forum van het roleplayen gescheiden moet worden? Dat is veel te veel werk en helemaal nergens voor nodig. Je hebt er toch geen last van? En trouwens, als je geen roleplayer bent, waarom reageer je dat überhaupt op deze suggestie?

    1. Omdat ik hoofdletters wil gebruiken? c:
    2. Sorry dat ik het moet zeggen, maar het forum staat er overvol mee. Vanaf dat iemand een idee heeft, maakt die en rpg topic aan. Dat is ontzettend vervelend voor mensen die zich daar niet in interesseren. Ik kan niet meer degelijk dit forum op zonder dat ik al die rpg's moet zien. Om een normaal topic te lezen, moet ik soms door veel pagina's gaan.
    Ik zal het beter formuleren, ik vind niet dat rpg's thuishoren op dit forum en daarom lijkt het mij degelijk om dat te scheiden van het forum waar alle "gewone topics" gepost worden. Ik heb er niks op tegen dat mensen dat leuk vinden, al vind ik het zelf ontzettend lame.
    3. Als de helft van de mensen hier zich eraan stoort, vind ik het redelijk dat Rutger daar eventueel iets aan doet. Hij mag best wel een beetje werk in zijn site steken om iedereen tevreden te houden. Op z'n minst moet rpg dan uit het actieve topic. Als het volgens deze suggestie hier toch een eigen blokje zou mogen, heeft het actieve topic voor rpg's weinig nut. Sterker, het is zelfs handiger in mijn ogen om het uit het actieve topics te houden in dat geval.

    ---
    + Men mag ophouden met die GM bullshit.

    Hiebroven; Dat komt door onervaren RPG'ers die geen RPG'ers zijn maar beter naar digidier kunnen voor 'meespeelverhalen', wij RPG'ers schrijven echt hoofdstukken. Meestal is mijn post langer dan de meeste hoofdstukken van stories op Q :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, digidier. Ik vind hem nog steeds grappig. Nee, het gaat om een simpele optie, een blok waarin de rpgs staan waaraan je meedoet (die moet je zelf toevoegen aan dat blokje, net als het idee van mijn abbos. Maar dan dat je niet steeds een mail krijgt bij nieuwe reacties, dat is heel irritant) zo kun je zien aan welke rpgs je meedoet, in een makkelijk overzicht en of er daar in die rpgs nieuwe reacties zijn.


    Ik snap best dat mensen zich storen aan die rpgs, als ze zelf niet aan rpgen doen. Dat is net als met mij, en die one direction topics die ik niet wil zien. In dat opzicht ben ik het met je eens, maar het is wel zo dat je dan als rpger niet meer bij de actieve topics denkt ; o hè, aan dat rpg wil ik wel meedoen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:29 ]


    Aan niets denken is ook denken.