• *Zeiktopic*

    Ik heb net even op de site van Microsoft gekeken omdat ik problemen heb met een van hun programma's. Maar jeetje voordat ik het product (zoals zij dat noemen) had gevonden was ik al tien minuten verder. Want dan zat ik daar maar dan moest ik toch daar op klikken. En toen ging het eindelijk goed en toen moest ik het productnummer invoeren. Nou drie keer op die pagina gekeken die ze aan bevolen als je niet weet hoe je dat moet vinden maar ik kon niet vinden hoe ik het nou moest vinden voor de versie die ik heb.

    En toen had ik zoiets van laat maar. Het duurt misschien tien minuten om dat programma te installeren maar als je een probleem hebt dan duurt het 20 tot 30 minuten om te vinden hoe je hulp kan krijgen en dan moet je allerlei dingen invullen. Ik snap dat ze dat nodig hebben maar kom op zo technisch ben ik nou ook weer niet en het is gewoon lastig.

    Bedankt voor het lezen!

    Heeft iemand dat ook ooit gehad?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:26 ]


    Physics is awesome

    type je probleem gewoon in op google en kijk daar naar de oplossing. De Microsoft website heeft nog nooit iemand geholpen met een probleem...

    Microsoft: It never works. Fortunately, no one expects it to work.


    quidquid excusatio prandium pro

    Nooit last van gehad ofzo..

    OT: Toen ik ongelofelijk schreef zoals jij het schrijft, kreeg ik een punt aftrek omdat mijn lerares dacht dat het ongelooflijk was. Heb ik het dus opgezcoht, is het allebei goed. Ik ben een soort van Nederlandicus, zegt mijn moeder :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."