• Syll (Soubi) had voor mijn verjaardag een lange brief gestuurd omdat ze niet kon komen, vet lief. Nu had ze die brief donderdagochtend al opgestuurd, een paar dagen later ook nog naar anderen en die hadden hem al, ik nog niet. D: Uiteindelijk valt hij dus op de mat hier, vandaag pas. En hij zag er zo uit.



    Zoals je kan zien, een groot gat onder de postzegel en een scheur/gat naast de postzegel. Er zit een retoursticker op met mijn postcode (haha nu weet iedereen mijn adres /care) en het armbandje dat ze voor mij gemaakt had is eruit. Ik vind dit echt niet kunnen. D:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:14 ]


    Your make-up is terrible

    Dus dan is ie verkeerd bezorgt, hebben mensen de armband gestolen/eruit gehaald en krijg je hem zo terug?
    Ik zou een klacht in dienen eigenlijk.

    Ga er mee naar het postkantoor en laat van je horen?
    Kan je niet dreigen met hen aan te klagen of zo, I don't know.
    Er moet toch iets zijn wat je er aan kan doen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat is zo zonde! Wij krijgen af en toe geopende brieven in de brievenbus! Maar nu ik je adres weet ga ik je ook brieven sturen, hahaha! Krijg je binnenkort ladingen fanmail.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Klagen. Wat een stelletje hufters, serieus. Het is gestolen, dus eigenlijk moet je het melden bij de politie.


    Destroy what destroys you.

    Dat vind ik echt niet kunnen inderdaad. Ik zou een klacht bij TNT indienen.


    Don't find love. Let love find you.

    Lioncourt schreef:
    Dus dan is ie verkeerd bezorgt, hebben mensen de armband gestolen/eruit gehaald en krijg je hem zo terug?
    Ik zou een klacht in dienen eigenlijk.


    •*• Lululu •*•

    De post bij jullie is echt maar raar. Wij hadden eens een mockingjay pin naar iemand in Nederland verstuurd en die envelop was ook open, zonder pin weliswaar.

    Hopelijk heb je nog van de brief kunnen genieten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga die mensen echt slaan, maar dat wist je al ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Karrueche schreef:
    Dat vind ik echt niet kunnen inderdaad. Ik zou een klacht bij TNT indienen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nou ja, dat vind ik asociaal van degene die de brief kreeg en ik vind het slecht van TNT dat ze je de envelop zou en de inhoud zo bij je bezorgen. Hopelijk kan je een klacht in dienen en kan je misschien achter halen wie die dief is.


    Physics is awesome

    Chuggaa schreef:
    Klagen. Wat een stelletje hufters, serieus. Het is gestolen, dus eigenlijk moet je het melden bij de politie.


    Chuggaa schreef:
    Klagen. Wat een stelletje hufters, serieus. Het is gestolen, dus eigenlijk moet je het melden bij de politie.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wow, dat is wel overdreven asociaal. Eerst de armband eruit halen en dan ook nog de brief naar het goede adres laten bezorgen. Rude.

    Sowieso een klacht indienen, geen idee of het iets oplevert though :c


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wie de fuck doet zoiets? D: Ik zou een klacht indienen bij TNT, uitvinden waar de brief eerst gepost was en het armbandje terugnemen! Okee, zo dapper ben ik niet. :') dat briefpapier heb ik ook.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    dat briefpapier heb ik ook.


    Envelop ;$ Het papier was alleen maar van die lijntjes papier.. Ik heb geen groot brief papier [Wel diddle.. xd] en om nou tichtig kleintjes erin te doen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you