• weetje wat mij opvalt, als 1 van de weininge jongens op Q:

    dat Er weining Jongens zijn.

    hoe kan dat/ hoe kan dat verholpen worden

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:54 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Quizlet is voor alle leeftijden, voor iedereen die hier wil komen. Daarnaast, je bent zo oud als je je gedraagt of voelt. Nee, het valt me niet echt op, vooral dat 2e niet. Er zijn ook nog genoeg mensen die gewoon 16+ zijn hier op Quizlet.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Novak schreef:
    Quizlet is voor alle leeftijden, voor iedereen die hier wil komen. Daarnaast, je bent zo oud als je je gedraagt of voelt. Nee, het valt me niet echt op, vooral dat 2e niet. Er zijn ook nog genoeg mensen die gewoon 16+ zijn hier op Quizlet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind het juist heel verspreid en merk van de jongere groep leden niet dat ze meer worden. En ze praten ook over andere dingen, dat is wat ík er zelf van mee krijg. [: Q is voor alle leeftijden, dus ik vind de topic sowieso zelf niet heel aanvullend. Maar dat is speculatie van mijn kant.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weetje wat mij opvalt? Dat die meisjes van 12, 13 waarvan sommigen behoorlijk mooie verhalen schrijven, netter typen dan jij.


    Don't find love. Let love find you.

    Tjah, hoe kan je verhelpen dat er hier zo weinig jongens zijn? We kunnen ze moeilijk allemaal bedreigen of dwingen of martelen om op Q te komen. :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Huh, maar het gaat toch over jongens ? ~confused~

    OT: Ik denk dat die zich gewoon niet zo hard bezig houden met 'fangirlen' en verhalen over idolen schrijven enzo


    The soul needs autumn.

    Rosings schreef:
    Tjah, hoe kan je verhelpen dat er hier zo weinig jongens zijn? We kunnen ze moeilijk allemaal bedreigen of dwingen of martelen om op Q te komen. :W


    comfort in c h a o s

    Bwaa. Ik denk dat de leeftijd ongeveer wel constant blijft.
    Toen ik 5 jaar geleden op Q kwam waren er heel veel 13-14-15 jarigen. Ook al ben ik en die mensen ouder geworden, is de gemiddelde leeftijd toch hetzelfde omdat niet iedereen op Q blijft.
    Al vind ik persoonlijk wel dat de gemiddelde leeftijd nu een groter verschil is; het lijkt me nu eerder 11/13-15.

    En de jongens? Tjah, de trends van nu waarover geschreven wordt trekt niet veel jongens aan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    sorry, ik bedoelde het niet gemeen, of aanvallend, het was meer meededelend bedoeld!
    ja, ik had anders kunnen schrijven over mijn mening,
    en ja @karrueche, je hebt gelijk, sommigen schrijven inderdaad echt super goed, en ja, ik weet dat ik niet geweldig typ!

    nogmaals mijn excuses


    You're amazing the way you are, never give up!

    Het is toch allang bekend dat er minder jongens op Quizlet zijn dan meisjes? Ik zou graag willen dat er meer jongens op Quizlet komen maar als ze niet willen dan kan je ze niet dwingen.


    Physics is awesome

    Rosings schreef:
    Tjah, hoe kan je verhelpen dat er hier zo weinig jongens zijn? We kunnen ze moeilijk allemaal bedreigen of dwingen of martelen om op Q te komen. :W


    het kan wel xD


    You're amazing the way you are, never give up!

    Rosings schreef:
    Tjah, hoe kan je verhelpen dat er hier zo weinig jongens zijn? We kunnen ze moeilijk allemaal bedreigen of dwingen of martelen om op Q te komen. :W


    Of niet het bericht veranderen omdat hij kritiek krijgt, het is goed bedoeld wat wij zeggen en we speculeren alleen over jouw waarnemingen. Waarom er weinig jongens zijn? Die gamen, denk ik, vaker en ik denk niet dat ze graag socialiten op een forum, althans, de meesten dan. Of in ieder geval op voorhand lijkt ze dat niet leuk. Plus de site is relatief klein, dus het onder de mensen brengen is al moeilijker, laat staan onder jongens. [:
    Cherish, Quizlet is geen fansite, je kunt er genoeg andere dingen doen. Alleen de fanfics zijn wel overheersend. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij zijn er toch echt wel 15 jongens op Quizlet als het er niet meer zijn. Ze vallen alleen niet zo erg op.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rosings schreef:
    Tjah, hoe kan je verhelpen dat er hier zo weinig jongens zijn? We kunnen ze moeilijk allemaal bedreigen of dwingen of martelen om op Q te komen. :W


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Geen reden om je te verontschuldigen toch? Het is als jongen ook opvallend. Persoonlijk denk ik dat het komt doordat er gemiddeld meer meisjes goed zijn in taal, en dat ze daarom meer op Q te vinden zijn om te schrijven.


    You are beautiful, you are love.