• Ik wou mijn naam in Svenska veranderen, dat betekent Zweeds, maar het werd Svenka. -.- Kut, nu moet ik een maand met een foutieve naam rondsjouwen. Hell no. D:
    Meer mensen met dat soort stumpers?

    Ik had ooit een boek en dat paard heette Svenka daarin, het is een Hongaarse naam of zo? Anyway, ik vind 't best redelijk klinken. Ik mis Blomkvist. :c

    Ik was voorheen Blomkvist. ^.^

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 14:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik lees het altijd tienduizend keer over, hahaha. Anders had ik ook zo'n stumperige actie, for sure.


    Kan je het niet aan een mod vragen?
    Dat heb ik ook gedaan toen ik een fout in mijn username geschreven had.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik verander m'n username gewoon niet ;D


    Life is hard and then we die

    Desmond schreef:
    Kan je het niet aan een mod vragen?
    Dat heb ik ook gedaan toen ik een fout in mijn username geschreven had.


    Al gevraagd, alleen wanneer er iets ongepast staat doen ze dat, begreep ik. Begrijpelijk, anders zouden vast heel vaak mensen komen voor een ''foutje''. Alleen screwed dat wachten, maar ik ga waarschijnlijk een Golden Memberhsip kopen, dus ik hoef enkel nog 14 dagen met Svenka uit te zitten en dan: Svenska!

    PUKKELxDING, ik dacht dat ik dat na Symphonia ook niet echt meer zou doen of na Layton, maar als je eenmaal bezig gaat. Ik had Blomkvist moeten houden, lol'd. Maar na Svenska ga ik weer Blomkvist doen en afwisselen. :'D

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 22:35 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aurorae schreef:
    Dat is me gelukkig nog nooit gebeurd, haha. Wel balen. Gelukkig dat de meeste mensen hier niet Zweeds zijn, waardoor het niet echt een storende fout is :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had dat met viedeogame :'D


    -

    AHAHA ok, sorry, dat ik lach, maar het is net zoiets als wat ik deed, net een letter te veel/te weinig. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik had Wormtail willen doen maar mijn computer flipte 'm dus toen had ik geen hoofdletter :'D


    Miep

    Science schreef:
    ik had Wormtail willen doen maar mijn computer flipte 'm dus toen had ik geen hoofdletter :'D


    Aaawh. :C


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog nooit last van gehad. Ik kijk het altijd duizend keer na voordat ik op enter klik. Het moet goed zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    Haha, maar ik ga hierna óf weer Blomkvist doen of Svenska. Ik wil die naam graag claimen, ik hou van Zweeds, Zweden & Zweden! (flower)

    Cresseyde, nee, op zich niet, kan erger, maar ik wil Svenska en niet Svenka. ZWEEEDS MOEST HET ZIJN EN NIET EEN PAARDENNAAM. >.<

    Be jealous, I lived in Sweden when I was youngerrrr. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Be jealous, I lived in Sweden when I was youngerrrr. Hihi.


    Ok, ik ben nu echt heel jaloers. o.o Damn, ik wil ook naar Zweden, weg met Nl HALLO SVERIGE! :''D Spreek/sprak je ook goed Zweeds? En waar woonde je? :3 Ok, nu ga ik ook voorlopig niet stoppen met vragen. Jouw schuld, had je mij niet jaloers moeten maken. (duivel)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife