• vooraf : ik weet dat op m'n topics niet vaak wordt gereageerd , maar ik hoop dat jullie willen antwoorden


    Nou , ik ben dus vaak 'verliefd' en dan klinkt het alsof het 'nep of kinderachtig' is misschien , maar het is wel echt serieus.
    anyway , ik durf nooit als ik een jongen leuk vind ook maar iets te doen. Ik durf niet tegen ze te praten , omdat ik bang ben dat ze denken.
    'waarom praat dat lelijke meisje die altijd zo stil is tegen mij ?' want , ja ik ben stil in de klas en ik vind mezelf niet erg mooi. ik heb geen leuk zelfbeeld van mezelf en dat maakt het al een stuk moeilijker. Daarbij val ik vaak op 'populaire' types..
    Ik ben vaak te verlegen om ook , maar iets te doen.
    Ik weet dat er veel topics over zijn , maar ik zou graag wat tips willen om de eerste stap te zetten bij een jongen die ik leuk vind ?
    - Ik hoop dat jullie mij willen helpen..

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:23 ]


    Danmarks Dynamite.

    Gewoon naar hem toe lopen en 'm vol op z'n bek nemen. Ik zeg doen.

    Lilia schreef:
    Tja, verliefdheden zijn altijd lastig! Maar het werkt toch het beste als je een eerste stap zet. Alleen maar de kat uit de boom kijken helpt ook niet. Lach dus af en toe om zijn grapjes, en praat gewoon eens met hem alsof het een vriend is. Zo ziet hij hoe aardig jij wel niet bent en gaat het balletje van zelf rollen.

    En onthoudt: iedereen is mooi, ook jij! Je hoeft echt niet slecht over jezelf te denken. Ik ben ook een beetje verlegen, maar wat voor wekt is dit. Ik schrijf in een schriftje alles op waar ik trots op kan zijn. Dit geeft je zelfvertrouwen zo een enorme boost!

    Veel succes en go for it!


    dat tweede is een goed idee , ik denk dat ik dat ga doen !


    Danmarks Dynamite.

    Klutz schreef:
    Gewoon naar hem toe lopen en 'm vol op z'n bek nemen. Ik zeg doen.


    hahahah :') - ik zie mezelf dat al helemaal doen , not. hihi


    Danmarks Dynamite.

    KINGMALIK schreef:
    (...)

    dankjewel , dat helpt wel echt ! goed advies , bedoel ik hihi.


    Hahahah, dat vind ik fijn om te horen, dankjewel! ^^
    Als je meer wilt, over wat dan ook, mag je altijd pb'en!


    everything, in time

    Cloelia schreef:
    Ik vraag me een beetje af hoe je verliefd op iemand kunt zijn zonder ooit met diegene te praten. Het lijkt me sowieso verstandig om wat aanweziger te zijn in de klas, je zult zien dat je dat best kunt en dat dat heel leuk is, en dan kom je ook veel meer met jongens in contact (:


    Shit happens but pee happens a lot more.