• It begins with a mistake, but ends with a boyfriend

    Het gaat over een meisje dat op school heel er word gepest. In de zomervakantie logeert ze tante, en die regelt een ontmoeting met One Direction. het zou blijven bij een kleine ontmoeting, maar al snel veranderd haar hele leven.
    Please, reageer er even op, zeg wat je er van vind.

    http://www.quizlet.nl/stories/94406/begins-witch-a-fault-but-end-witch-a-boyfrend-one-direction/


    xx

    de goede link:

    http://www.quizlet.nl/stories/94406/begins-witch-a-fault-but-end-witch-a-boyfrend-one-direction/

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 13:23 ]


    I believe that Kindness can Save the World

    Hel schreef:
    (...)

    Je kan er niet veel aan doen. Ik wil je alleen wel meegeven dat je absoluut geen Engels moet gaan schrijven. Je heb maar een word van de negen! goed geschreven, en als je het wil vertalen zoals jij zegt zou het 'It begins with a mistake, but ends with a boyfriend' moeten zijn. Gezien je titel alleen al zoveel fouten bevat, raad ik je ten zeerste aan om helemaal geen Engels te gebruiken in je teksten. Oefen je Engels eerst. Daarnaast moet je nog gaan werken aan de regels. plaatsen van punten en komma's zijn een voorbeeld. Let op je zinnen. In je eerste post ontbreken woorden, ga zo maar door.

    Stuur een hoofdstukje in om te laten bèta readen, zo kunnen wij je stap voor stap/zin voor zin laten zien wat er mis is gegaan en hoe je het moet verbeteren/beter kan uitschrijven.

    Deels ben ik het hier mee eens, hoewel ik niet zou willen zeggen dat je niet in het Engels moet gaan schrijven. Oefening baart kunst. Waarschijnlijk gaat je Engels over een halfjaartje alweer een stuk beter en tot die tijd; gewoon heel veel oefenen, lees eens wat in het Engels en let goed op tijdens de les. Je hoeft de reacties op dit topic niet te persoonlijk op te nemen; iedereen bedoelt het goed, hoewel het soms een beetje hard over kan komen. Kop op, schouders d'r onder en laat dit je niet tegenhouden om gewoon door te schrijven. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sorry, no offence, maar ik ging stuk op je titel. :')


    ars moriendi